Spente med nr 3 i vente... Skrevet 6. juni 2010 #2 Skrevet 6. juni 2010 nå har jeg bare trent siden forrige torsdag, så av 11 dager, så har jeg skippa 2 jeg ikke har trent... sjuk ene dagen og dundrende skallebank en annen.. kjenner det er dager der jeg..uff... men må bare sette igang,... da er det som regel greit likevel...
Lunita_ Skrevet 6. juni 2010 #3 Skrevet 6. juni 2010 har akkurat begynnt:) 2 dagen i dag,fy å støl jeg er!!!!!!!!!!!! planen min er å trene hver dag,hvis det skal ha en kjapp effekt:)
Gjest Skrevet 6. juni 2010 #4 Skrevet 6. juni 2010 Trener hver dag. Det er et ork å komme igang hver kveld, men har veldig god samvittighet når økten er over da;) Er på dag 2 på level 2 idag:)
Marbella Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 6. juni 2010 Jeg er også på dag to på level 1.....trodde ikke jeg skulle bli så sliten etter kun 20 minutter trening....kjenner det i armene og triseps og litt i rumpa.....det er vel bare og holde ut:)
Guri Malla har to små Skrevet 6. juni 2010 #6 Skrevet 6. juni 2010 Every day baby Eller det vil si, jeg er FERDIG da ho ho! Trodde aldri jeg skulle bli ferdig når jeg var på level 1.. Nå er jeg så vant til det at jeg trener de dagene jeg ikke skal trene noe annet, ganske fornøyd med mine nye muskler
Gjest Skrevet 6. juni 2010 #7 Skrevet 6. juni 2010 Så godt å være ferdig da:D Gleder meg til jeg er det:p Merket du stor forskjell på kroppen etterpå? Jeg er på dag 2 på level 2 og har ikke merket stort enda, når så du resultater?
Guri Malla har to små Skrevet 6. juni 2010 #8 Skrevet 6. juni 2010 Ja det er utrolig godt, jeg synes level 2 var helt klart verst! Level 3 er nesten litt koselig når du vender deg til den he he Jeg merket mest når jeg var midt i level 3 egentlig, eller kanskje da jeg begynte å kjenne etter på kroppen.. Lårene og rumpa har blitt betraktelig strammere og armene har fått litt definerte muskler. Løp min første tur igjen denne uken og merket at bena hadde MASSE mer å gi! Det er bare fire måneder siden jeg fikk minsta, men magen er så og si tilbake der den var, men har noe igjen så fortsetter til jeg er fornøyd jeg!
Marbella Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #9 Skrevet 6. juni 2010 Guri Malla....fortsetter du med level 3 eller bare med vannlig trening???? Jeg har jo trent spinning og step 2-3 dager i uken......men jeg er mer sliten av dette med massiv trilling og 6 kg igjen kan jeg ikke skjønne at bikiniformen kan være langt unna:))
Guri Malla har to små Skrevet 6. juni 2010 #10 Skrevet 6. juni 2010 Fortsetter med Level 3, synes det er en helt topp måte å starte dagen på! Ellers går det fort en halvtime på PC'n i steden he he! Lillesnuppa synes det bare er moro å ligge og se på, så da er jo alle fornøyd! Men, er ikke like nazi på å trene hver dag da.. Jogger også et par ganger i uka (planen i alle fall) så fornøyd om jeg trener lever 3 tre ganger i tillegg. Synes det er greit at det er mye armer og rygg på level tre, for bena trener jeg jo også da med jogging. Mye trilling her og så bikinisesongen kan bare komme hi hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå