Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #1 Skrevet 6. juni 2010 Bare jeg som syns dette bildet ble litt ubehagelig på en litt difus måte? Stemningen i bilde ga meg frysninger... http://www.lano.no/sortert/flest-stemmer#/bidrag/nikolai-hordaland-3
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #4 Skrevet 6. juni 2010 Ikke et bilde jeg ville lagt ut av mitt barn i hvertfall. Men så er jeg motstander av denne type konkurranser også, helt forkastelig å legge ut bilder av barna sine på nett åpent for alle og enhver. Særlig bilder av barna avkledd. Lurer på hva som rører seg i topplokket til de foreldrene. Ungen var nydelig forøvrig, ikke noe galt med ungen, men foreldra skulle had seg to tette og ei badehette.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #5 Skrevet 6. juni 2010 Jeg ville ikke ha lagt ut det bildet av mitt barn ihvertfall..
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #8 Skrevet 6. juni 2010 Nei, nå må dere gi dere! Er helt enig i at det er feil å legge ut bilder av barna avkledde, og synes også det er på grensen å legge ut bilde av barna i det hele tatt på en åpen nettside. Men å si at bildet i seg selv har en "ekkel stemning", det blir å gå for langt! Hva er det dere antyder?? Hadde dere reagert på "stemningen" i dette bildet dersom det ikke var for Lano-konkurransen, helt ærlig?
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #9 Skrevet 6. juni 2010 HI her. Så godt det ikke bare var meg. Men jeg må si jeg reagerer på at de som står bak konkuransen har latt dem legge ut dette bildet. Og hva i himmelens navn er det foreldrene tenker med?
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #11 Skrevet 6. juni 2010 Ja jeg reagerer på "stemningen" i bilde, i mangel på et bedre ord. Jeg kunne kanskje ved en tilfeldighet endt opp med et slik bilde mens man tar bilder på badet. Men, jeg hadde da aldri lagt det ut på nettet! Hadde vel heller slettet det fra hard-disken, for jeg kan ikke se noen grunn til å beholde dette bildet. Jeg finner det direkte urovekkende!
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #13 Skrevet 6. juni 2010 Det er jo bare en unge som har sovnet etter kveldsbadet! Dere må slutte med pedo-tenkegangen deres!!!!
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #14 Skrevet 6. juni 2010 12:13 Jeg syns du er naiv. Tenk på alle som går inn på den siden kun med tanke på at de kanskje leter etter slike bilder. En ting er å ha det hjemme i foto-albumet. En helt annen er å legge det ut på nett for gud og hvermann. Og bildet er faktisk ubehagelig.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #15 Skrevet 6. juni 2010 Ja jeg også fikk litt sånn "ugh" følelse, men så tok jeg meg fort i skinnet igjen å ser jo at dette er jo bare en trøtt gutt som sover, hvor mor og far syns at han var så nydelig når han sov, at de måtte jo bare ta ett bilde! :)Hvem syns ikke barna sine er nydelig når dem sover? MEN om JEG ville brukt det i en slik konkuranse, neppe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå