Gå til innhold

Jeg har et problem med den nye typen min! (Sex)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er IKKE en prippen gammel kjærring. Jeg elsker frekk, litt skitten sex,men jeg har et problem! Den nye typen min sier ofte mens vi har sex at 'åååå jeg elsker å ha kuken min i fitta di' osv. Jeg HATER de ordene!

Det er skikkelig turnoff for meg å høre han si fitte og kuk. Pikk er bedre og mus eller egentlig hva som helst annet en de ordene der. Men jeg vil ikke ødelegge noe med å si det til han. Eller burde jeg det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si ifra. Men ikke under akten da! Hehe. Si det du skriver her :)

Kan ikke fatte og begripe hvis han er et skikkelig mannfolk, at han vil ta seg nær av akkurat det. Hehe. Feil ordvalg lider vi alle av innimellom :P

Skrevet

Jeg synes du burde si fra nå før det blir et stort problem. Slike " små" irritasjonsmoment har dessverre en tendens til å bli større etterhvert. Tror nok han bare vil sette pris på at du er klar på hva du liker og ikke liker. Nei, ta det opp med en gang. Ikke la en slik bagatell ødelegge. Lykke til!

Skrevet

Si det før det har gått for lang tid! Det er større sjanse for at han tar seg nær av det hvis du sier noe etter veldig lang tid, da blir det litt sånn "har hun vært misfornøyd i to år uten å si noe"...? Da vil han sikkert føle seg dum.

Skrevet

Ikke nødvendig å lage et problem, der det ikke er et problem!!

Men det vil bli et problem om du ikke kan si fra...

Si at du elsker at han snakker til deg under akten, men at du virkelig ikke kan fordra de ordene !! Understrek at det er selve ORDENE du hater, og at du gjerne vil han skal fortsette å snakke, men da si mus og pikk.

(Jeg er forøvrig helt enig!! De orda er ekle banneord i mine ører!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...