Gå til innhold

Heia "anderledesbarna" i Lanokonkurransen!! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Neida...ikke min gutt, men jeg kjenner han godt :)

Lille Noah er født med Downs Syndrom, og er verdens mest sjarmerende lille fyr.

Alt for mange skygger unna når et barn er anderledes...tør ikke gi et smil eller gi oppmerksomhet som man gir til andre barn. "Anderledesbarna" fortjener å bli sett!

Heier på Noah jeg :)

http://www.lano.no/bidrag/noah-sor-trondelag-1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helligdussen så nydelig et lite sjarmtroll! Jeg stemte på han

jeg.

Skrevet

Han var til å spise opp! :-)

Har ikke vært på Lano-ungen og har ikke hatt lyst etter alt tjaset om det her inne, men annerledesbarna heier jeg på hvor det skal være, så lille Noah fikk en stemme fra meg og minstemor:-)

Skrevet

Han fikk min stemme også.

Veldig søt.

Skrevet

Åååh, for en nyydelig liten gutt!! :D

Har egentlig gitt beng i hele lano-konkurransen jeg, men Noah får jammen meg en stemme fra meg også!

Heier på Noah! :)

Skrevet

Er selv drittlei hele lano ungen og alle disse vennene på facebook som slenger ut stem på mine barn, bla bla.. Har selv ikke lagt ut blide av min datter..

MEN Noah var bare skjønn og håper han vinner konkuransen.. Min stemme har gått til han..=)

Skrevet

Skjønn liten gutt :-) En stemme fra meg også.

Skrevet

Noah MÅ vinne! :-)

Skal stemme hver dag fremover, så får vi det til.

Skrevet

Heia Noah.. Han fikk min stemme!:)

Skrevet

Nydelig gutt, jeg har stemt på ham.

Skrevet

Dette engasjerer meg veldig!

Noah fortjener å vinne!

Dette er ikke snakk om de vanlige stolte mødrene som vil vise frem barna sine, her har vi alle sjansen til å være med å løfte frem de skjulte barna!

Skrevet

"Dette er ikke snakk om de vanlig stolte mødrene som vil vise frem barna sine"

Seriøst? Noah's mor er ikke like mediekåt som alle de andre, mener du? Om hun ikke ville vist han frem hadde hun da vel ikke lagt ut bilde!

Søt gutt forresten.

Skrevet

Uten tvil en søt gutt, men hvorfor er det slik at alle skal stemme så fort noen har downs, akkurat som de synes synd på dem på noen måte.

"Åh, har han downs, ja da skal jeg stemme"

Skrevet

Regner ikke med du kjenner et barn med avvik...

Det er ikke snakk om å syns synd på.

Alt for mange er redd for det som er anderledes, og unngår å smile eller snakke til anderledesbarna.

Barn med syndrom eller andre avvik har like stort behov for et smil, og litt oppmerksomhet som andre barn.

Om Noah kommer på refillposen vil det kanskje bidra til at folk blir litt mindre redde! :)

Skrevet

Kjenner ikke jeg folk med downs? neivel. Venninna mi har en bror med downs, hadde en i klassen med downs, så nei, jeg er ikke redd for barn med downs.

Men hvorfor skal vi skille mellom dem og de vanlige barna da? bare fordi de har downs? det er jo nettopp derfor de blir forskjellsbehandlet.

Skrevet

Nei vi bør ikke skille mellom barn med syndrom og de såkalte normale barna...men vi gjør det, hver dag!

Folk er redde for det som er utenfor "normalen"

Jeg kan ikke komme på et eneste produkt, eller en eneste reklame som har bilde av et barn med avvik...kanskje det er på tide?

Skrevet

ja, så absolutt, hvis bildet er godt nok. Og ja, denne ungen var veldig sjarmerende og fin.

Skrevet

Dette var irriterende!!! Det skrives ANNERLEDES!

Og jeg har stemt:)

Skrevet

Hehe :) Takk for stemmen uansett!

Da kommer jeg nok til å huske hvordan det skrives fremover!

Skrevet

Pen gutt som fint kan få min stemme:)

MEN ikke for at han har downs.... Gir ikke sympatistemmer altså!

Skrevet

Kjempesøt!

Fikk min stemme :-)

Skrevet

Dytter for Noah.

Husk at man kan stemme hver dag! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...