Marika:):) Skrevet 6. juni 2010 #1 Skrevet 6. juni 2010 Har hatt sinnsykt hodepine det siste døgnet, måtte ta paracet i går, og er ikke helt bra enda. Noen flere som plages med dette? Regner med det er normalt, selvom jeg ikke hadde dette ved forrige sv.skap. Men har hørt om folk som sliter med det.
jasu88 Skrevet 6. juni 2010 #2 Skrevet 6. juni 2010 har du vært forkjølet? jeg hadde voldsom hodepine etter at jeg hadde vvært forkjølet, det var bihulene som var tette. var ikke lengere tett i nesa, men bihulene var tette alikevell.. prøv saltvannspray i nesa.. kanskje det hjelper fordet om du ikke har vært forkjølet?
bitthen Skrevet 6. juni 2010 #3 Skrevet 6. juni 2010 Har du sjekket deg for sv. skapsforgiftning i det siste? Jeg er i uke 35, og har hatt noe hodepine. Dette pga høyt blodtrykk. Ville sjekket urin og blodtrykk om jeg var deg, for å avkrefte evt. sv. skapsforgiftning.
Marika:):) Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. juni 2010 Har ikke andre sympt på sv.forgiftning. Så da er det vel bare at jeg er sliten og søvnløs kanskje....:/
Pinnus Skrevet 6. juni 2010 #5 Skrevet 6. juni 2010 Jeg har også hatt vanvittig hodepine de siste dagene. Blodtrykket mitt er helt fint, så er nok ikke noe sv.skapsforgiftning her heller. Aner ikke hvorfor, kom plutselig i forrige uke, har hatt vondt i hodet hver eneste dag siden.
Siamese Hellhound Skrevet 6. juni 2010 #6 Skrevet 6. juni 2010 Jeg har også vondt i hodet nesten hver dag. Men prøvene er fine, så det er nok noe annet enn svangerskapsforgiftning. Men har jo hovne bein og hovne armer, kanskje hodet er litt hovent også...? Synes jo det sprenger på overalt ellers! Er i uke 36.
Marika:):) Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 6. juni 2010 Men tanken på å føde med et hue som er så vondt, gjør meg litt nervøs. Får så vondt når jeg hoster og ler at det er helt ille. Skal til jordmor i morgen, så får vi høre... Ikke teng til hoven noen steder, så væskebalansen skulle være normal..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå