Gå til innhold

Er så skuffet over min eldste og beste veninne..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har kjent hverandre i over 20 år, og vet det meste om hverandre. Jeg ser på henne som en søster og vi har alltid hatt ett veldig nært forhold.

Hun er gift med verdens snilleste mann, har 3 herlige barn og har ett flott liv i følge henne selv.

Vel..i går slapp hun bomben; hun har hatt et forhold til en annen mann i over 1 år.

Jeg ble paff, og ganske sint og sa at hun burde kutte det ut umiddelbart. Det hadde hun ingen planer om, for hun er forelsket i denne mannen. Men hun elsker sin ektemann og har heller ingen planer om å forlate han.

Jeg sa da at jeg ikke ville høre om dette forholdet mer og at hun ikke bør fortelle meg mer, for jeg kjente at jeg ble skikkelig lei meg.

Jeg er også god venn med hennes ektemann og han er virkelig en fantastisk mann (noe hun mener selv også). Hun sier at de har ingen problemer i ekteskapet og at det ikke er det som er årsaken til utroskapen.

Hva gjør man/sier man til slikt? Jeg vil ikke fortelle det til mannen hennes siden jeg mener at det er opp til henne å avgjøre. Men det er så vondt å VITE det her!

Utroskap svir som f! Det vet jeg alt om selv, da jeg faktisk gikk fra min mann etter han hadde vært utro...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å fortelle hvorfor hun fortalte meg det..

Jeg drar på ferie sammen med barna mine neste uke, og hun lurte da på om hun og elskeren kunne låne huset mitt slik at de kunne få kose seg i fred...ehh. Faen, holdt på å fike til henne.

Skrevet

Hun er venninna di og alt du kan og bør gjøre er å være der for henne, si hva du synes. Lite annet.

Skrevet

Eller du kan si det til mannen hennes. Om det er lurt er en annen sak men du kan.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...