meg & to små vampyrer Skrevet 6. juni 2010 #1 Skrevet 6. juni 2010 Når vi snakker om ting som skjer i bhg... Vi har ei lita jente som skal begynne nå i august og for henne er det jo infomøte tirsdag kveld. Og så er det sommerfest torsdag ettermiddag. Men ... det er jo streik. Hva skjer med ting da? Blir ting vanligvis avlyst da eller? jeg skal jo ringe lederen i morgen, men lurte på hva jeg kan forvente meg.
Gjest Skrevet 6. juni 2010 #2 Skrevet 6. juni 2010 Hvis det er de ansatte som arrangerer det, blir det avlyst. Om foreldrene arangerer alt, kan det hende det går etter planen! infomøtet blir altså avlyst om det fortsatt er streik, og i utgangspunktet har de ikke lov til å arrangere nytt etter streiken...........
meg & to små vampyrer Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2010 Ja, infomøtet er jo de ansatte som arrangerer, altså styrerne (det er to). Men styrerne er jo ikke streik da... Har de ikke lov å arrangere nytt etter streiken? Hvorfor ikke? Hva med alle som ikke har hatt barn i bhg før? Sommerfesten er vel Fau. Men kan tenke med at deltakelsen er redusert når halvparten av barna ikke er i bhg hver dag (annenhver dag, annenhver avdelingsopplegg under streiken).
Gjest Skrevet 6. juni 2010 #4 Skrevet 6. juni 2010 Vet hvertfall at min mann ikke får arrangere førskoledagen på nytt... DET er tragisk. Om ikke styrerene er i streik, vil det muligen bli møte......... Det vet jeg jammen ikke! =( Lykke til!
meg & to små vampyrer Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 6. juni 2010 Ja, er stort sett noen assistenter som streiker. Mange er ikke organisert, Og styrerene er vel med i utdanningsforbundet i vår bhg etter som jeg har forstått. Men jeg tror da at de arrangerte nytt møte da eldste barnet mitt begynte i bhg og det var streik som avlyste første møtet... Hmmm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå