Gå til innhold

Det værste med å gå gravid....

Anbefalte innlegg

Skrevet

... å ikke få spekemat nå i finværet :-p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Verste skulle det være ja...

Skrevet

Ja, enig. Heldigvis kan jeg nå proppe meg full av spekemat resten av livet:) Hold ut, snart er ungen ute.

Skrevet

så sant så sant, spekemat er himla digg.

Vi har kjøleskapet fullt av spekemat fra italia og skal bruke sommern på å spise det.

Fatt mot, ungen skal jo ikke være inni der for alltid :)

Skrevet

åhhh... skal ha det spekematbordet her om en måneds tid... Yammi!!!!

;-D

Skrevet

Jeg savner magen min.... Vil heller være gravid igjen enn å spise spekemat... =P

Meeeen her er minstesnupp bare 12 dager, så blir nok leeeeeeeeenge til neste gang jeg skal være gravid for aller siste gang!

Skrevet

Da har du den til gode! :) Dette var en av tingene på lista mi sammen med brie og vin, hehe. Har aldri smakt så godt før som første gangen jeg fikk spise det igjen etter langt langt opphold (og et slitsomt svangerskap av andre grunner).

Skrevet

Jeg vil å heller være gravid. Savner magen jeg også og det er bare 10 dager siden han kom ut.. sukk :P Men det er bedre å ha lillebaby ute i steden da selvfølgelig! Er jo så mye man kan spise når man er gravid i forhold til når man ammer. Tør jo ikke å spise noen ting i frykt for luftsmerter :P

Skrevet

Kan jo bare fryse den og så tine den igjen da, for da går det fint.

Ellers så vil jeg jo si at det værste med å gå gravid er at man er så inmari sjuk og holder på å dø stadig vekk (bokstavelig talt)

Skrevet

hehe!!

bare vent til det blir virkelig varmt! da er det ille å være gravid:p

Skrevet

Jeg hadde et grusomt svangerskap så verken savner det eller ville heller vært gravid :P Så tenkte ikke så mye på d nei :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...