Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #1 Skrevet 6. juni 2010 Ja..overskriften sier vel sitt... Jeg er sambo og forlovet vi har hans 2 barn (som kommer her av og til) Det som er og blir så utrolig vannskelig her,er oppdragelsen på de 2 når de er her og kommer.Hjemme hos moren er det lite/ingen grenser,og de får gjøre omtrendt hva de vil.Moren har selv sagt at det er tøfft,og at barna ikke "hører" på henne.. Det er så vannskelig,da vi ikke vil ha det slik!!Hva kan vi gjør?? Det tærer på tolmodigheten til både meg og sambo,og den eneste veien blir at han må kjefte ganske høylytt på dem!Da skjønner de! Vi har prøvd det meste av teknikker,men nå gir jeg snart opp hvertfall.. Syns det er vanskelig når barna hans er her..ikke koselig for det ender somregel med at sambo blir rasende og barna sendt på rom!...
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #2 Skrevet 6. juni 2010 Dere må samarbeide med mor om en felles måte å oppdra og disiplinere barna
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #3 Skrevet 6. juni 2010 hufff... vi har prøvd,men det nytter ikke..hun klarer ikke følge opp....
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #4 Skrevet 6. juni 2010 Da søker dere om hovedomsorgen! Hvis denne har moren har det så vanskelig at hun ikke greier å ta vare på ungene så har de det vel bedre hos dere.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #5 Skrevet 6. juni 2010 ja,kansje det..men han har nordsjø-jobb,og da blir det med en gang komplisert..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå