To tette og ei badehette Skrevet 6. juni 2010 #1 Skrevet 6. juni 2010 Hvordan foregikk dette? Er ei uke over tida i dag, så det begynner og bli aktuelt.
mammaen til 2+1 Skrevet 6. juni 2010 #2 Skrevet 6. juni 2010 vannet mitt gikk uten at det kom rier, ble satt i gang 2dager etter. Jeg ble satt rett på drypp siden jeg hadde 3-4 cm åpning. Gutten ble født ca 2 timer etter 1ste rie..
Rottegift Skrevet 6. juni 2010 #3 Skrevet 6. juni 2010 Jeg var på overtidskontroll på sykehuset ti dager over termin. Jeg hadde litt lite fostervann, og det ble bestemt å sette i gang umiddelbart. Fikk da en modningspille kl 12 på dagen, og skulle egentlig fått ny pille ca kl 18, men da hadde jeg begynt å få en del sammentrekninger så de ville ikke gi meg mer foreløpig. Utover kvelden og natta begynte jeg å få regelmessige rier. Kl 6 gikk vannet, og jenta ble fått en halvtime senere.
Rottegift Skrevet 6. juni 2010 #4 Skrevet 6. juni 2010 Jeg var forresten en tur på føden en uke over termin pga lite liv. Da var alt helt fint. Hadde samme lege da som til overtidskontrollen, og hun kjente meg igjen..
bondeknøl Skrevet 6. juni 2010 #5 Skrevet 6. juni 2010 Jeg var på overtidskontroll 7 dager over termin, og fikk da bedskjed om at jeg ikke var særlig moden, men hadde 1-2 cm åpning.. Ble strippa, og fikk beskjed om å komme tilbake på føden dagen etter(lørdag) og bli satt igang om ingenting skjedde i løpet av natta.. Kom på føden kl 10, fikk 3 modningspiller i løpet av den dagen. ca kl 13, 18, og 23! var oppe å fløy litt den natta, men fikk slappe av en del også, slimproppen kom sammen med litt blod.. halv 7 ringte jeg samboeren og han kom med engang.. vi ble trilla inn på ei fødestue ca kl 7, hadde da 4 sm åpning, og de tok vannet.. da bar det i veien, fikk så vondt! Så jeg bestilte epidural, men plutselig måtte jeg presse, alt gikk så fort.. sjekka åpning, bare press du, men da blir det ingen epidural! Kunne tenkt meg en sånn fødsel igjen, selvom det nesten ikke fantes pause mellom de forferdelig vonde riene! så var det fort over! kl 09.15 var snuppelupp ute
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 6. juni 2010 #6 Skrevet 6. juni 2010 http://www.dinbaby.com/forum/thread/141918804
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå