Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #1 Skrevet 5. juni 2010 Eller, vi har kjent hverandre i flere år, men ikke noe mer enn det. Har vert en del på fest sammen, snakket litt når vi møttest på min jobb osv. Problemet er at det er noen store ulemper ved denne mannen som jeg ikke klarer å se forbi, selv om jeg vet han er en kjekk kar. Da han var yngre var han borti mye tull. Han har kjørt i fylla flere ganger og blitt tatt for dette. Det største problemet med han er at han har en dom på seg, og har sonet 6 mnd for voldtekt. Denne voldtekten fant sted da begge parter var dritings, men han er kjent for å ikke ta nei for et svar når han drikker. Men det skal også sies at det egentlig aldri kom frem hva som skjedde den natta, om det var voldtekt eller frivillig.. Etter han var ferdig å sone for ca. 2 år siden har han omtrent ikke drukket seg full eller vært på fest. Han har overtatt ett gårdsbruk og trives godt med dette. Jeg har alltid likt denne mannen fordi han er aldeles nydelig og se på, men han er også snill og hjelpsom som person. Han har møtt barnet mitt en gang, og vant tilliten til barnet med en gang. Han pratet og tullet, barnet var helt i skyene. Problemet er jo det at jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre. Jeg vet ikke helt om jeg klarer å stole på denne mannen. Jeg vil jo aldri utsette barnet mitt for fare... Jeg må bare legge til at jeg ikke er forelsket i denne mannen, men han har vist meg veldig mye interesse i det siste. Jeg vet ikke helt om jeg liker det eller ikke...
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #2 Skrevet 5. juni 2010 Personlig hadde ikke jeg stolt på denne mannen. Er en alvorlig dom denne mannen har og jeg hadde ikke klart å se forbi det uansett hva han sier om det som skjedde den natten, så har tydligvis denne kvinnen en helt annen oppfattning enn han. Et nei er et NEI uansett hvor beruset man er!
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #3 Skrevet 5. juni 2010 Er det dommen som gjør at du ikke bare gir slipp på det rasjonelle og blir forelska? Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort i samme situasjon. For jeg har en venn som ble dømt til 8 mnd fengsel for vold selv om det var i selvforsvar, så da mistet jeg litt troen på rettvesenet. Men så lenge du ikke er forelska i ham så ser jeg ikke problemet, hadde aldri innvolvert meg i noen jeg ikke var forelska i på tidspunktet.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #4 Skrevet 5. juni 2010 Jeg er første anonym her, jeg er nok kanskje litt ekstra på vakt siden jeg har opplevd voldtekt selv, så jeg kunne ALDRI følt meg helt sikker eller trygg med en mann med en slik dom. Og du skriver jo selv at han er kjent for å ikke godta et nei når han er full, kanskje det tidligere har vært slike hendelser siden det går slike rykter.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #5 Skrevet 6. juni 2010 Nei jeg er ikke forelska, men litt betatt. Har kjent han i mange år og alltid syns han var en stor tulling, helt til nå da jeg har tilbragt litt tid med han bare vi to. Da syns jeg han er skikkelig kjekk på alle måter, og vi kan snakke sammen om det meste. hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå