mamma.til.perfekt.jentebaby :) Skrevet 5. juni 2010 #1 Skrevet 5. juni 2010 Siden jeg tok keisersnitt når vannet gikk i forrige svangerskap, har jeg aldri hatt rier.. Så da lurer jeg litt på om det er det jeg kjenner nå.. Håper noen kan gi meg noen tips... I de siste 7 timene har jeg hatt sånne tak nederst i magen.. Så ille at jeg ikke har klart å røre meg.. Har ikke sjekket tiden mellom de, men tipper ca 20-30min mellom hver gang, og de varer ett minutt eller no.. Sinnsykt vondt når det holder på, og det går ikke over hvis jeg rører på meg eller endrer stilling.. De siste dagene har babyen vært mye roligere, men i dag har han vært litt mer aktiv i perioder.. Har også hatt litt løs og hard mage om hverandre de siste dagene.. Jeg er 36+5 i dag, og ved forrige svangerskap gikk vannet 11 dager før termin.. Men den gangen var jeg ikke på langt nær så stor, om det har noe betydning.. Hadde en del kynnere forrige gang jeg var gravid, men dette føles ikke sånn.. Noen som har noen erfaringer å dele? Kan det være noe på gang?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå