Gå til innhold

Kynnere hvert tiende min.,varer over minuttet, vanlig..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå tre dager igjen til termin, og har hele svangerskapet hatt endel kynnere. Men i dag har jeg hatt de absolutt hele dagen, så siste timen har jeg rett og slett timet..og de kommer jevnt og trutt og varer ett til halvannet minutt. En av grunnene til at jeg blir så usikker er at min mor forteller om fødsel hvor hun ikke hadde vondt, bare regelmessige tak, og hun kom inn med 6 cm.åpning og de tok vannet..

Hadde det ikke vært for at vi har et par,tre timer til sykehus, og ingen jordmor i byen her for tiden, så hadde jeg nok ikke brydd meg så mye med det ennå, men jeg er veldig i tvil her..er andregangs, men sist var det igangsetting,så vet ikke hvordan det vil føles om det starter av seg selv.. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden du har så lang vei til sykehus ville jeg ringt å hørt hva de mener på fødeavd.

hadde ikke jeg reist på føden når jeg gjorde så hadde ikke gutten min vært her i dag. hadde kjent lite liv jeg, så reiste innom bare for å sjekke at alt var bra. Da oppdaget de svikt i morkaka og det endte med hastekeisersnitt på timen!

Så stol på magefølelsen og mammaintuisjonen din! :)

Lykke til, får håper den lille kommer i natt:)

Skrevet

Takk for det. Har forsøkt å komme igjennom til føden der borte nå i snart et par timer uten hell..tenkte å snakke med en jordmor der, for her er det altså ingen nå, og jeg føler det blir håpløst å skulle komme inn til noe sjekk hos lege, de har altså ikke peiling her.. :P så har i grunn bestemt meg for å gå til sengs og kjenne litt på det, da lille er aktiv som bare det,og har vært det hele dagen =) kanskje det roer seg når jeg gjør det selv, om ikke er det vel bare å komme seg til legen..er bare så lite lysten på bomtur helt rundt fjorden.. men såklart,heller en tur for mye!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...