Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #1 Skrevet 5. juni 2010 Når begynte dere med den, og hvordan gjorde dere det? Mini er 10mnd, og bestemte meg for å ta den i dag, men grått i en time nå. Har så lyst å gi meg, men vet eg ikke bør det.. Tar imot alle råd med takk!
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #2 Skrevet 5. juni 2010 Her var han over 13 mnd når vi tok den. Jeg holdt meg unna(sov/lå på annet rom), det var pappaen som tok han når han våknet. Det var mye skriking de to første nettene, men det verste var gjort på 3 netter. Hadde trodd det skulle ta lenger tid når han var så gammel, det gjorde det altså ikke. Vi gjorde det man helst ikke skal gjøre da, ga melk på flaske. Han godtok det og roet seg med den, og det var ikke noe problem å kutte den etter noen netter. Han drikker ikke noe særlig vann, så var ikke så mye vits å tilby det, han ble bare enda sintere. Men selv om han var nattavvent betød det ikke at han sov natta gjennom med det samme. Det tok noen mnd til før det skjedde. Men så har vi hatt store problemer med søvnen i lang tid også(ikke bare pga amming om natta, men sånn generelt.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå