Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #1 Skrevet 5. juni 2010 Jeg og samboer har dags dato et bra forhold. Men jeg har et "problem" som jeg ikke skjønner lenger.. Har prøvd å analysere meg selv litt nå, og det eneste jeg kommer på er at jeg må være ekstremt oppmerksomhetssyk selvom jeg ikke oppfatter meg slik i det hele tatt. Det har seg slik at jeg vil ha sex HVER kveld. Dette blir jo litt mye for sambo, og han sier noen ganger at han er sliten ikveld. Det ender med at jeg "spiller" selv, og setter meg på han mens han sover. Han våkner såklart, og jeg får han dermed med på akten likevel siden jeg er begynt. Dette skjer hver kveld (med mindre han også har lyst til sex den kvelden), og i bunn og grunn så har ikke jeg heller lyst på sex. Men likevel så "må" jeg ha sex hver kveld. Hvis vi ligger i senga om kvelden, og jeg "kjeder" meg eller ikke får sove, så kompenserer jeg det med sex, selv om jeg ikke har LYSTEN der. Jeg bare gjør det.. Og hvis han sovner før meg, og jeg ikke får sove, så begynner jeg å ta på han og ha sex med han til han våkner og blir med på moroa. Dette gjør jeg ennå jeg ikke har særlig lyst på sex selv, og ei heller synes det er SÅ godt.. Er jeg syk?
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #2 Skrevet 5. juni 2010 ingen som kan prøve å fortelle meg hva som er problemet? Opplevd slike perioder eller vært slik selv?
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #3 Skrevet 5. juni 2010 Jeg også føler jeg må ha sex hele tiden, selv om jeg ikke er kåt. Hvorfor aner jeg ikke.. Har ikke hatt sex med min mann mens han sover da. Han bare ler av meg og kåtheten min.. Enda.. ;p
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #4 Skrevet 5. juni 2010 dette er en seriøs tråd..Hvor er hobby-psykologene når man trenger de?
Rampongi Skrevet 5. juni 2010 #5 Skrevet 5. juni 2010 hehehe, uff. Mener ikke å le, og ler ikke av problemet ditt, men fraværet av hobby-psykologer.. Er jo ikke værste dilla å ha dette da, så lenge du ikke går ut av huset og har deg med noen andre..
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #6 Skrevet 5. juni 2010 Har gjort det samme mange mange ganger... Nå er det ikke lengre hver kveld...men gjør det av kjedsomhet innimellom. Tror at m 2 barn og 1 i magen så har man ikke så mye tid eller energi til å kjede seg eller være våken i senga så mye Hvorfor jeg gjorde det/gjør det er for å vekke partner. Kjederlig å kjede seg alene...
Rampongi Skrevet 5. juni 2010 #7 Skrevet 5. juni 2010 du starter på en sex-akt, så han kan våkne.. han blir med på akten også sovner dere igjen da eller løser dere verdensproblem.. tror ikke du skal legges i nærheten av tiger woods nei, det kan få kjipe ettervirkninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå