Gå til innhold

ehm.. piercing i brystvortene.. hos menn... erfaringer eller??

Anbefalte innlegg

Skrevet

han har piercing i begge brystvortene og det er en grunn til det.. husker han har nevnt det tidligere sånn blant venner og sånt at de blir jo mer følsomme eller noe

så han har de jo der av en grunn

jeg har bare ikke erfaring med å gjøre noe som helst med menns brystvorter faktisk. er det vanlig å suge på de for eksempel??!

jeg kjenner jeg blir litt "freaked out" av de og tør ikke ta på de eller noe og jeg føler meg så DUM!!

HVAAA skal jeg gjøre?!?!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I min glade ungdom hadde jeg sex med gutter som hadde percing i brystvortene, og jeg digget det. Råsexy :-) Jeg slikket og småbet i de, slik som en mann ville gjort på meg....falt i alle fall i smak :-)

Skrevet

tør ikkeeee vet ikke hvordan, hva om jeg gjør feil :(

Skrevet

det er vel bare å hive seg uti det.

For min hadde jeg snudd i døra (evn) senga om jeg traff på pierca brystvorter.. æsj..

Skrevet

Enig med Rampongi. Pierca brystvorter på menn er skikkelig turndown. Kvalmt og ekkelt!

Skrevet

jeg er egentlig ganske enig i at det er sikkelig turnoff med piercing der og jeg har sånn halvveis hintet til at jeg ikke liker det men vet ikke om han helt forstår det da..

men uansett, de er der og jeg tror han forventer at jeg gjør noe med det, og jeg er veldig glad i han så...

help me?

hi

Skrevet

pluss at siden jeg har holdt meg vekke fra det området så lenge blir det vel rart at jeg plutselig går rett på og prøver meg fram liksom.. hvordan begynne sånn litt forsiktig? HVA skal jeg gjøre i detaljerte detaljer

Skrevet

(18.31 var hi)

hi! hehe

Skrevet

Lek litt med tungespissen først over dem for å se hvordan han reagerer. Er ikke noe farlig :)

Skrevet

harryyyyyyyyyharryharryyyyyy

Skrevet

Sexysexysexy!!!!!! :)

Slikk på dem, bit forsiktig å "dra" litt i dem, det er herlig;) Har hatt piercing i brystvortene selv, synes det var kjempedigg!

Skrevet

Hvor vondt gjør det når man tar dem? (setter i pierceringen altså)

mvh pysa

Skrevet

VELDIG VONDT!! Nest etter fødselen er det det vondeste jeg har opplevd, men smerten varer bare 2 sek da;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...