Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #1 Skrevet 5. juni 2010 Har i siste del av sv.skapet hatt sinnsyk dilla på ulike lukter, som ikke akkurat kan være sunt, eks bensin,neglakk og håndsprit for å nevne de værste...så forteller jeg det til sambo at jeg har bynt å sprite hendene hjemme for det lukter så godt, og om han tror det er farlig...å jaaa det er det samme som å drikke en liten pils, og dersom jeg kjører bil etterpå og blir stoppet vil jeg blåse rødt osv osv. påstår han. høres jo helt idiotisk ut og kan jo ik være sant, noen som vet? blir bare så irritert når han er så påståelig kjenner det koker nå!! sorry langt innlegg, men håper på svar!
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #2 Skrevet 5. juni 2010 Samboeren din er dum. Tror du at sykepleiere og hjelepleiere går ruset rundt på jobb? De spriter jo hendene mellom hver beboer og ellers mellom forskjellig arbeid, gjerne 20-80 ganger på en vakt.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #3 Skrevet 5. juni 2010 Tviler på at ansatte på norske sykehus går hjem med promille på slutten av arbeidsdagen fordi de har spritet hendene sine! Nei du får ikke promille av "normal omgang" med håndsprit. For de som jobber i helsesektoren anbefales hånddesinfeksjon dersom man ikke har noe søl på hendene, og tviler på at dette ville vært anbefalt dersom det kunne gi promille.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #4 Skrevet 5. juni 2010 ja,det mener jeg også,og da er det vel ik farlig for babyen i magen at jeg spriter hendene og puster inn lukten?? HI
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #5 Skrevet 5. juni 2010 Hehehe, han er helt på jordet:) Småsøt tankegang, men det er ikke noe farlig å lukte på håndsprit. Har litt det samme problemet og jordmor og legen bare ler av det..
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #6 Skrevet 5. juni 2010 Tror du at alle gravide i helsesektoren slutter å jobbe for de kan ikke sprite seg? hehe....nei du sprit på hendene er ikke farlig.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #7 Skrevet 5. juni 2010 Vis han svarene du har fått her, og kos deg med håndspriten din med god samvittighet. Hadde det vært bensin du var like ivrig på hadde det vert noe litt annet :-)
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #8 Skrevet 5. juni 2010 nei jeg tror ikke det, men sambo tror tydeligvis det!!! takk for at dere støtter meg og ikke bedreviteren jeg bor med! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå