Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #1 Skrevet 5. juni 2010 ... Synes Serbias MGP-bidrag er helt fantastisk?
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #2 Skrevet 5. juni 2010 jah! ikke at jeg aner hva du snakker om, men siden jeg ikke vet det, så regner jeg deg for en dårlig mor
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #4 Skrevet 5. juni 2010 Haha, vet du hva, de gjorde meg så glad at de fikk 8 poeng fra meg. Det var årets eneste ordentlige MGP-glad-sang, og jeg ble bare i bedre og bedre humør av å høre på den, og ikke minst se på sceneshowet De andre på MGP-festen min likte den også!
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #5 Skrevet 5. juni 2010 Hihi, jaaaa!!! *Balkan, Balkan, Balkan. Ove je Balkaaaan!*
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #6 Skrevet 5. juni 2010 Hvis det er innholdet i teksten som imponerte deg så bør nok i hvert fall bv kontaktes umiddelbart.
Gjest Skrevet 5. juni 2010 #7 Skrevet 5. juni 2010 Da er sikkert jeg verre. Jeg synes Moldova sitt bidrag var dritmorsomt Haha, han der galningen på saksofon...jeg holdt på å tisse i buksa!
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #8 Skrevet 5. juni 2010 Jeg også liker Moldovas=) Men, synes han serberen er såååå fæl å se på. Så kontrasten blir liksom så stor:P HI
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #9 Skrevet 5. juni 2010 hah,Serbia. var det han kjempebøgen som lignet på en blanding av Limahl på speed og Willy Wonka? I såfall, ja, da bør du mentalundersøkes. Asap!
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #10 Skrevet 5. juni 2010 jaa, det var dessverre han ja.. Får ikke nok av å høre den sangen! Legg merke til; Høre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå