Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #2 Skrevet 5. juni 2010 Jeg liker det, har ei venninne som heter det til andre fornavn. Men jeg har problemer med å uttale det rett, tenker Alvhilde. Vet ikke om det bare er meg eller om det er andre som også tenker det.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #3 Skrevet 5. juni 2010 Jeg liker det veldig godt. Oldemoren min heter Alvilde om jeg noen gang får ei jente til vil jeg gi henne det navnet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå