Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #1 Skrevet 5. juni 2010 - hele druer - wienerpølser - saft Det meste annet gir jeg med måte (tror jeg).. Kommer ikke på noe annet jeg ikke gir..
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #2 Skrevet 5. juni 2010 Gir ikke nøtter tyggis knekkebrød (han har 2 tenner) popcorn potetgull biff og annet vanskeligtygd kjøtt
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #3 Skrevet 5. juni 2010 BOLLER!!!!! (De kan så fort klumpe seg bak i halsen, syntes det er mye værre enn druer...) Alt av kunstig søtningstoffer holder vi oss unna sukker salt kullsyre egg (men det kan jeg nok snart begynne med)
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #4 Skrevet 5. juni 2010 alkohol røyk piller Lurer litt på den der winerpølsen...hvorfor gir du ikke det?
Gjest Sauen og ungene Skrevet 5. juni 2010 #5 Skrevet 5. juni 2010 Har en på 12 mnd. Ingen godterier utenom kanskje en sjokoladerute innimellom Ikke popkorn, potetgull osv Ikke harde frukter og grønnsaker (f.eks gulrot) Ikke druer og nøtter Ikke saft, jus og brus. hun liker vann, og sånn skal det være til hun spør etter noe annet selv :-) (og svigermor er heeeeelt uenig og syns fryktelig synd i ungen som må drikke vannet - som hun elsker)
Gjest Skrevet 5. juni 2010 #6 Skrevet 5. juni 2010 Gir IKKE....? Hmmm... Det ENESTE hun spiser (et år om noen uker) er lettere å ramse opp; Grøt Nan Vann Frukt Middagsglass Babykjeks Skorper så kip er ho!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå