Gå til innhold

Barnefar er så flink! :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppi alt negativt om barnefar her på forumet, må jeg nesten skryte litt av pappaen til ungen min. Vi har aldri vært kjærester, men klarer å samarbeide godt fordet. Han er alltid så blid og positiv, og lager ikke krangel kun for å være kjip. Barnet står alltid i fokus, og barnets sikkerhet kommer alltid først. I dag har han kjøpt egen bilstol til barnet, så han slipper å bruke mitt, og som han selv sa: "Selvfølgelig er den bakovervendt!".

 

Jeg er så glad for at vi klarer å opprettholde et vennskap, og at vi klarer å samarbeide så godt. Jeg er glad for at vi begge to har én ting i fokus, nemlig barnet. Jeg er glad for at han stiller opp og vil være sammen med barnet sitt. Og jeg er glad for at han gir meg "pustepauser" når jeg trenger det. Jeg er glad for at akkurat han er pappaen, selv om vi ikke fungerer som noe annet enn mamma og pappa.

 

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flott å se et positivt innlegg om dette tema :) Så bra for dere!

Skrevet

Ja så bra :) Det er det beste for barnet... Bf her er en komplett idiot...

 

Bra dere klarer å samarbeide, "selvfølgelig er den bakovervendt", haha:)

Skrevet

Så kos å lese om en kompetent og omtenksom barnefar! Mamma og pappa som samarbeider godt er akkurat hva barnet trenger, enten de bor sammen eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...