Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #1 Skrevet 5. juni 2010 Samboer er hos noen venner, jeg er hjemme med lille babyen som sover. Kjeder meg litt
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #2 Skrevet 5. juni 2010 Jepp er alene..som vanlig :-p , samboeren er på jobb på sjøen, så da er jeg alene med barna i en mnd, litt over ei uke siden han dro nå. Kjedelig..JAAAA
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #3 Skrevet 5. juni 2010 Jepp. Her er det utdrikningslag som gjør at jeg er alenesitter i kveld. Men litt deilig også, da får jeg full kontroll på fjernkontroll og godteskål :-)
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #4 Skrevet 5. juni 2010 Se en film, ta deg et glass vin, lakker tåneglene dine. Kos deg! Hilsen alenemamma
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #5 Skrevet 5. juni 2010 Over en mnd. Det er lenge, skjønner det er kjedelig ja:( HI
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #6 Skrevet 5. juni 2010 Er deilig i blant ja, hehe. Jeg ser i grunn aldri på tv, får kanskje gjøre det kveld da HI
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #7 Skrevet 5. juni 2010 Ja. Mannen min er også i utdrikningslag. Han har vært borte siden i dag tidlig og kommer ikke hjem før i morgen. Nå sover endelig barna og jeg kan puste ut for en liten stund.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #9 Skrevet 5. juni 2010 Jepp, jeg er også alene. Som vanlig. Sambo er ute på alt mulig rart hele tiden. Akkurat i kveld er han på havet å fisker.. Så her sitter man med babyen.. Men men.. Sånn er det..
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #10 Skrevet 5. juni 2010 Jeg ser film på Tv norge. Ganske gøy film! catch me if you can
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #11 Skrevet 5. juni 2010 Jepp, jeg er hjemme alene, bare noen pusekatter som virrer rundt her. Sambo er på jobb og ungene er hos mormor.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #12 Skrevet 5. juni 2010 Samboer er på kino, har invitert over ei venninne
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #13 Skrevet 5. juni 2010 oj oj, skal du og veninna gjøre noe spennende sammen ?
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #14 Skrevet 5. juni 2010 Er alene og blir nok det hver kveld fremover i lang tid.. Er nett slutt med samboer. Har et barn er gravid og føler meg dønn alene.. Hater å være alene.. Selv om jeg stort sett var alene i forholdet også..
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #15 Skrevet 5. juni 2010 til 22.21 Huff, sender deg en goood stoor klem Det ordner seg nok for deg skal du se:) Det gjør det alltid! HI
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #16 Skrevet 5. juni 2010 Alene jeg også.... Sambo er ute med en kompis og "fisker" (les: drikker). Jeg pløyer meg gjennom noen episoder med paradise hotel her på senga før jeg sovner. Jeg som absolutt ikke ser på sånne ting, har plutselig begynt å se episodene på nettet... he he : )
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #17 Skrevet 5. juni 2010 Her er også sambo ute for kvelden... Holdt ungen litt ekstra våken så det ikke skulle bli så ensomt, og det hadde han ingenting imot. Sitter nå å vurderer senga rettogslett...huff så kjedelig...:-) hmmmm...film på tv norge..?
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #18 Skrevet 5. juni 2010 M-m, men det triste er at jeg har barnefri (er alenemor hvor far har barna annenhver helg) og jeg har som vanlig ingen å henge med. Fikk møtt to venninner i går da, så er i det minste ikke helt alene hele helga. Og jeg rakk butikken og fikk kjøpt meg en stor pose snop!
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #20 Skrevet 5. juni 2010 Hei, jeg er hun anonym 22:44. Er trist å være ensom, men det jeg har merket etter bruddet med min eks er at det å værre å føle seg ensom når man er i et forhold enn når man faktisk er alene. Er noe med det at man bør jo ikke være ensom hvis man er sammen med noen. Håper du har venner som er der for deg, men jeg har jo erfaring med hvordan vennene bare forsvinner når man får barn. Ble også slutt da jeg var gravid med nr, så ville tro jeg vet hvordan du har det nå, så gir deg en stor klem! Håper du får det bedre snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå