Gå til innhold

er europris trampolina grei eller..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt grei.

Jump King derimot, er nettopp det, King :P

Kommer selvfølgelig an på økonomi, men vil du ha noe som holder lenge, så ville jeg heller gått for Jump King.

Skrevet

er den sinnsykt dyr eller.. hvor selges de?

Skrevet

helt topp med europris trampolina! ;o) Like fin i år som i fjor!

Skrevet

Helt grei men litt dårligere sprett enn dyrere varianeter.

Hvor holdbar den er vet jeg ikke.

Skrevet

Litt avhengig av hvilken størrelse du skal ha.

www.jumpking.no der ser du alle modeller med priser.

Den "vi" kjøpte da jeg var åtte år holder seg like godt enda. Det har blitt byttet beskyttelsestrekk på den en gang, og nå er det på tide å bytte fjærer (tror de har blitt byttet en gang før og), men for en trampoline som er 15 år gammel så vil jeg ikke si at det er mye vedikehold!

Skrevet

Min europris trampoline er 10 år og fortsatt like fin! Kun kanten rundt som slitnet etter at den sto ute nå i vinter. Like mye sprett i som da den ble kjøpt! Anbefales!

Skrevet

Europris trampolina har sikkerhetsnettet helt ytterst, ikke innforbi fjørene. Det er et stort minus syns jeg.

Skrevet

Helt grei trampoline til den prisen. 1999,- inklusive sikkerhetsnett er ikke spesielt dyrt.

Skrevet

Naboen har den, virker veldig solid. Jeg syns det er et pluss at sikkerhetsnettet er på utsiden, da er det mye stivere.

Skrevet

Vår Europristrampoline har sikkerhetsnettet innenfor fjærene. Men det nettet er ganske dårlig syns jeg. skikkelig slapt.

Skrevet

Jeg så på toysRus og de virket så flimsete, så gikk jeg på europris etterpå, og den var mye mere stabil og skikkelig lagt opp. Spurte på en del sportsbutikker også, men ingen som hadde trampoliner.

Godt mulig dere kan bestille på nettet andre merker, men om du vil ha med deg en trampoline hjem i dag så er det bare toyRus og Europris som er alternativet her i Bergen i alle fall. Det var det jeg fant, og toysRus virket som sagt veldig flimsete. De har jo dem utstilt så du kan jo gå å ta en titt.

Skrevet

må nok bli en slik på tuppen. katta tok livet av hoppeslottet hans:-p etter å ha bøtt 6 hull gav vi opp. Høres ut som de fleste er fornøyd med europris sitt:-)

HI

Skrevet

Vi kjøpte en for noen dager siden, og den er i alle fall bra nok for datteren vår på snart ni. Hun har ønsket seg trampoline siden hun var fire år, så hun er overlykkelig! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...