Gå til innhold

Er gift, men er betatt av en annen mann!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har snart vert gift i 3 år. Vi har to barn sammen. Han er mye vekk på jobb og når han er hjemme er han ikke så mye tilstede alikevell. Vi har opp gjennom tidene hatt det veldig vanskelig. men for all del mye bra også. Probleme er at han tar ikke noe skikkelig ansvar. Han meina at siden det var jeg som valgte å få unga. Så e det mitt ansvar. Han e ingen familiamann. men en eventyrar....Han er også en mann med mye aggresjon og har lett for å true...

Han setter sine interesser først. og det irriterer meg.

Vi har sex, men jeg er ikke noe spesiellt interessert. Føler bare at jeg må gjøre det.

Ej savna en omtenksom mann som bryr seg 100% og ikkje 50%

Mannen som jeg er betatt av er i ett anna forhold.... Men han viser meg mye omsorg på en god måte som jeg savna. Vi har aldri vert nær, men vi har flørtet i smug og sendt litt meldinga. han vise absolutt interesse i meg.

Tankene som svirrer i hode er vanskelig. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Har på en måte lyst å få dette til å fungere men på en annen måte er jeg lei av og streve i et liv der det viser seg at det er kunn han som har noe å si.

Noen som har noen tips til meg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom du velger å avslutte ekteskapet må grunnen være at ekteskapet ikke fungerer, og ikke at du er betatt av en annen, for det blir alle i løpet av et liv, enten de er gift eller samboende. Sånn fungerer vi bare;)

Men husk på at det er lett å vise omsorg, ha kjemi og alt det der når man ikke deler en til tider slitsom hverdag sammen.. Jeg anbefaler deg å ligge LANGT unna han du er betatt av. Ingenting godt kommer utav det!! Spørsmåler er: vil du forlate mannen din dersom denne andre ikke fantes? Søk hjelp, enten alene eller som par.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...