Gå til innhold

Pruting på bil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det an å prute når man kjøper en helt ny bil, eller gjelder det kun ved kjøp at brukt biler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel bare å prøve seg det vel.

"Er du siiiiker på at dette er den beste prisen du kan gi meg?"

"Kan du inkludere noe ekstrautstyr på denne prisen?"

osv..

Skrevet

Pruta som et uvær vi.

Men det ikke alltid så mye å gå på faktisk, så det beste er å prute litt på prisen og så heller prøve å få med mere ekstrautstyr i pakka.

Skrevet

Selvfølgelig går det an! Du kan prute på alt. Når vi kjøper nye ting som er dyrt, pruter vi alltid, og som oftest får vi godt med avslag. Noen ganger fler tusen i avslag. Mannen min er veldig flink til det, og jeg er med hver gang og har lært meg triksene. Vi pruter på vanlige kjedebutikker/merkevarebutikker, bilbutikker, u name it... Alle selgere vil selge. Det er bedre for de om de må selge til redusert pris enn å ikke selge i det hele tatt! Kunden har all makt. Ikke vis at dere kommer til å kjøpe bilen uansett, men at dere ser dere litt rundt og vurderer å kjøpe. spør om det er noe å gå på på prisen. Si at dere skal se andre steder også om andre kan gi dere en bedre pris. Osv. Det er en kunst, og dere må ha is i magen

Skrevet

HI her.

Så det du sier. Vi skal gå å prøvekjøre en annen bil som vi egentlig ikke ønsker (gjerne en billigere type), diskutere oss i mellom, og virke veldig usikre slik at selgeren vil trekke seg lenger for å få gjennomført salget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...