Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 5. juni 2010 #1 Skrevet 5. juni 2010 Skal ha meg en mini-pc til å skrive små dokumenter på, og surfe på nettet. Blir en "reserve-pc" siden vi allerede har en skikkelig laptop. Noen som kan anbefale en?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 5. juni 2010 #2 Skrevet 5. juni 2010 De er begrenset gode til surfing, enten blir skrifta liten ellers blir det mye scrolling. Jeg ville gått for en asus eee, ligg unna acer i alle fall. Det er et skikkelig møkkamerke.
It's all about me Skrevet 5. juni 2010 #3 Skrevet 5. juni 2010 Sitter på en Acer Aspire One nå og er veldig fornøyd. Var elendig å surfe på med Internett Explorer, men etter at jeg byttet til Opera ble den noe helt annet.
sprudle79 Skrevet 6. juni 2010 #4 Skrevet 6. juni 2010 Sitter med en Asus eee (11,6 tommer) nå og har blitt fornøyd etterhvert. Har hatt den inne på reparasjon to ganger for den ble levert med endel feil. Den funket dårlig til nettsurfing før, men etter at jeg byttet til Google Chrome ble den mye bedre (men allikevel ikke like god som en ordinær pc). Uvant i begynnelsen med liten pc, men det blir man raskt vant til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå