Gå til innhold

Noen som vil "spå" meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem er jeg;

jeg har OTH vogn

kjører 7seter

to barn, fire og et halvt år i mellom

tjener 270 000 i året

Er for streiken

Noen som vil komme med "dommen"???

Setter pris på svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dommen er vel at du kanskje burde finne deg en ny jobb ettersom du tjener så lite. Men kan ikke komme med noen skikkelig spådom før du slutter å tulle og gir meg en fødselsdato og et reelt spørsmål :)

"S"

Skrevet

Noen kan vel spå uten at man må oppgi fødselsdato...?

Men altså; 06.04.73

Skrevet

Da syntes jeg du skal ta meg også. Jeg spurte deg på det første innlegget, men da tok du bare hovedinnlegger.

27.04.83

Får jeg flere barn og evt kjønn?

Takk..

Skrevet

06.04.73:

Du skal få deg ny jobb ;) Akkurat nå står du foran et veiskille og burde bruke tankene dine på annet enn å si til deg selv at du ikke klarer det! Lurer på om du er redd for å lykkes?

Noe sier meg at du skal ha flere barn. Får opp frøet er sådd. Uansett skal du/dere gjennom noe som føles som om alt raser sammen men: hang in there.... familielykken er nærmere enn du tror.

Har du et kort og kraftig navn. Kankjse mellom 175-180. Du er i alle fall høyere enn meg føles det ut som. Kommunegrått hår som farges?

Nei jeg vet ikke bare en følelse. Kan være på vidda her. Har vært det flere ganger. Fikk opp navnet Lise/Elise. Vet ikke hvorfor. Du trenger heller ikke kommentere det :)

Til deg nedenfor. Jeg skal se på deg også. Men da er det nok for i kveld :)

"S"

Skrevet

Ja ser et til september neste år.

Men ser ikke kjønn. Ikke alltid man skal vite det heller. Skal jeg tippe så tror jeg en gutt.

"S"

Skrevet

noen som kan spå meg ?

Født 03.07. 80 .

Når blir jeg gravid igjen og hvilket kjønn blir det ?

Får jeg meg snart jobb ?

Takk :)

Skrevet

Hi; Noe stemmer, noe stemmer ikke ;o)

Er ferdig med barn, hårfarge er feil, men skal få meg ny jobb, hvet bare ikke hva enda! ;o) Takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...