Gå til innhold

Er det noen som spår her ikveld?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva vil du vite?

"S"

Skrevet

Hvilke interessante ting ser du ved å bare se fødselsdato?

28.05.84

Skrevet

Meg, Meg!!

Ser du flere barn? evt kjønn?

27.04.83

Skrevet

En blondine med store krøller i håret, ca ned til skuldrene :P

Skrevet

28.05.84

Jeg ser for meg ei søt jente. Kanskje med mørkt halvlangt hår. Som har et dobbeltnavn. Det som opptar tankene dine akkurat nå er drømmemannen. Jeg vet ikke om det er at du har møtt han eller du skal møte han. Jeg får opp at det er noe som har tilknytning til Oslo som du har lagt bak deg og at en mulig hindring for deg i fremtiden kan være noe som har med en restaurant eller lignende. Dette kan også vise til Portugal/ Spania.

Din lykke er på tur å snu og du vil få utfordringen som gjør at du må bli sterkere. Du vil i alle fall trenge all din indre styrke på noe. Et eller annet kanskje som har med jobb vil gå din vei og mange vil beundre deg. Du vil i alle fall føle en sterk følelse av seier.

Dette trenger ikke være rett men det er nå det jeg føler. Har ikke "sett" på noen på flere år og kommer ikke til å si noe til noen andre her enn trådstarter. Synes det er litt morsomt innimellom å "se" på mennesker.

"S"

Skrevet

Fader! :P

Jeg er alltid uheldig og svarer for seint på slike innlegg der folk VIL spå.

Jaja, bedre lykke neste gang til meg.

hilsen 27.04.83

Skrevet

Riktig med håret.

Drømmemannen i tankene kan jo også stemme.

Det andre kan jeg se etterhvert om stemmer :)

Kan du se noe angående kommende kjæreste (om han og når) og

neste graviditet (når)

28.05.84

Skrevet

Ettersom jeg føler at du tenker på det å møte han så tror jeg det ennå ikke har skjedd. Muligheten for at du forelsker deg i en person utenfor landegrensene er tilstede ettersom jeg fikk opp følelsen av Portugal. Dette kan også være syd i Europa eller nord i Afrika.

Det rare er at når jeg får opp bestemte land så er det ofte riktig. Likt er det med byer.

Det jeg føler er at du skal treffe denne mannen som kanskje er noen år yngre enn deg når du har vondt inni deg. kanskje når du har en sorg. kan være kjærlighetssorg men vet ikke. Uansett når jeg spør hvor så får jeg opp svaret: på en reise... hehe som igjen er litt morsomt fordi det var det jeg følte før jeg la kortene ned.

Når jeg så spør når så får jeg opp svaret : våren og der sliter jeg litt for min følelse sier at kjærligheten skal blomstre mest på høsten og vinteren. Mulig du har møtt han men ikke vet ennå at han er den rette.

og ja du skal ha i alle fall en jente til ;)

"S"

Skrevet

Så spennende. Kommende mann: Jeg ble "sett" på i fjor sommer med tarotkort, da fikk hun opp reise og engelsk mann. Og at jeg skulle møte han på en reise.

Ser du flere enn jenta?

Og om du har tid og lyst til se mer på meg?

*Økonomi

*Giftemål

Er spent:O)

28.05.84

Skrevet

Hvis du ble sett på i fjor så vil jeg bare si følgende.

Man skal ha respekt for de som "ser" på deg og kommer med en spådom. Selvfølgelig er det ikke alltid ting stemmer. Men å bli spådd gang på gang føler jeg blir litt feil bruk av tid. Håper du skjønner det.

Jeg vet jeg føler ting og se fremtidige ting hos visse mennesker men jeg blir liksom litt oppgitt når man bruker tid og krefter på mennesker som hele tiden roper etter å bli spådd.

Jeg vet ikke om du skjønner hva jeg mener men det er samtidig viktig å ta kontroll over eget liv og ikke sitte å vente på en spådom. Om du skjønner.

Jeg skulle så gjerne en gang spådd noen som følte at de virkelig trengte det og var i en fortvilet situasjon. DA føles det veldig tilfredstillende å ha brukt krefter på å hjelpe noen gratis.

Kanksje jeg ble litt kvass i dette innlegget men det er ikke meningen men jeg vet at det er flere som leser dette og jeg synes dere skal tenke litt på hva dere spør om.

Spørsmål som: kan du se på meg på økonomi blir litt svada føler jeg. jeg vil ha en reell case. Hva trenger du å vite. Hvorfor er økonomi viktig for deg? Står du foran en utfordring og vil du vite hva du burde gjøre. Jeg har alltid vært forkjemper for å få så detaljerte spådommer som overhode mulig. Derfor jeg skriver dette.

Lykke til med ny mann. Du kommer alt i alt til å få 3 barn tror jeg..

"S"

Skrevet

Kan du spå meg hvis jeg sender mail? Har du en blogg?

Har en ting jeg lurer på som jeg ikke vil legge ut her...

Du virket så seriøs. Det likte jeg

Skrevet

Anonym 20.39

Jeg har egentlig lovet meg selv at jeg ikke skulle spå mer etter at jeg hadde 2 spådommer for 2-3 år siden som var så vanskelige for meg selv å fordøye. Jeg vil ikke signere med nick fordi jeg rett og slett ikke vil ha postkassen fylt med spåmail.

Så så lenge du heller ikke vil signere med nick har vi ei utfordring ;)

"S"

Skrevet

send meg privat hvis du vil ta opp litt spådom :)

hilsen 20.39

Skrevet

glemte trykke på knappen... hilsen 20.39

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...