Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herrigud, er det mulig å bli så trøtt!! Kunne sovet hele dagen jeg! Sover riktignok veldig dårlig om natta, så kan virke som om jeg har snudd døgnet litt... Flere sovedyr der ute?

Takk og pris for en forståelsesfull mann!

Skal være så glad når halsbrann, ødemer og andre au au'er blir vekk...!

God lørdag alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahahaha, jada vi er nok mange vi. Merker du også at du ikke får sove selv om du er trøtt, uten noen spes grunn? Helt segneferdig, men ikke svarte om Ole Lukkøye besøker meg. Komatryne hele dagen gitt.

Skrevet

Jeg er også noe så sinnsykt trøtt! Blir bare trøttere og trøttere jo mer gravid jeg blir, er i uke 37 i mrg. Vanligvis får jeg min sårt tiltrengte søvn et par timer om dagen, men nå som det er streik (og poden er hjemme fra bhg) kan jeg bare drømme om det. Fælt å være helt gåen av søvnmangel hele tiden ja.

Skrevet

Ja, der kjente jeg meg igjen! Tror søvnhormonene er i flertall om dagen, men det kan vel hende manglen på nattesøvn er grunnen. Våkner vel 2. hver time av at jeg må tisse eller noe annet. Tror ikke overgangen til å ha baby i huset blir så enorm, hehe.

Skrevet

Jeg er bare i uke 31, men MÅ ha en soveperiode på dagen, om ikke blir jeg helt ødelagt :P

Skrevet

soooooove.... ja... gi meg søvn.... :-)))))))))))

Neida, det er ikke så ille her. Men om nattesøvnen uteblir av en eller annen grunn, MÅ jeg sove på dagen.

Nå er d full SM for tia, så jeg har sjanse til å sove litt når snuppa er i bhg. Det er greit. Men sånn være hjemme alene med snuppa hele dagen/hele helgen... det tar på. Gurimalla for en kort lunte jeg har.

Så er hun ekstrem til å lage trøbbel, tirre, ikke høre etter også da... Håper kort lunte hormonene forsvinner kjapt. Liker ikke være "tante sofie sinna"

.. hilsen legge meg tidlig... :-)

Skrevet

Er slik selv. Har hatt soveperiode midt på dagen i lang tid, og nå blir jeg bare verre og verre.. Trøtt og sliten HELE dagen. Satser på å få føde snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...