*Lissi* Skrevet 5. juni 2010 #1 Skrevet 5. juni 2010 Var til legen for tre uker siden, da det rant fra øret. Han ville ikke gjøre noe. Har kommet gul væske innimellom etterpå. Hun har ikke vist noe ubehag, så vi har liksom sett det ann. Hunn har hatt mye problem med ørene, og er vant til å få forskjellige svar. Nå har det sett bra ut i flere dager, så tenkte at det hadde blitt bra. Så kommer hun i kveld og sier aua, og peker på øret. Kjenner at det lukter. Ikke slik det pleier når det går hull. Minner mer om ostepop? Renner ikke, og ser helt fint ut. Noen som har vert borti dette?
Gutt05Jente09 Skrevet 5. juni 2010 #2 Skrevet 5. juni 2010 Jenta mi har vært mye plaget med øret, det renner ofte! Det som lukter kan være en betennelse, eller ørevoks som sitter fast. Jeg fikk noen dråper som jeg skulle dryppe i ørene, og etter 3-4 dager var lukta borte! Ville kanskje tatt en tur innom legen hvis ungen sier aua også, for da er det nok en bentennelse.. Lykke til!
*Lissi* Skrevet 5. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2010 Ja, får ta en sjekk kanskje. Er så frustrerende når leger sier forskjellige ting..
Tante Gustava Skrevet 5. juni 2010 #4 Skrevet 5. juni 2010 Hehe, jeg kaller eldstebror her for ostepopen min ;-) Han lukter det også av innimellom. Så lenge han ikke virker plaget av noe lar jeg det bare være. Lukta kommer og går litt, og det er spesielt om morgenen det kan lukte litt av han. Han har forøvrig mye ørevoks, mulig det er den det lukter litt av? Vet ikke jeg. Har vel ikke så mange råd desverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå