Junifrue Skrevet 5. juni 2010 #1 Skrevet 5. juni 2010 Isåfall hva? Det finnes jo så utrolig mye fint babyutstyr der ute, og så mange gode tilbud for tiden for oss som venter vinterbabyer!! Men skal klare å holde meg:) Hva med dere?
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 5. juni 2010 #2 Skrevet 5. juni 2010 Hei Med de andre barna mine har jeg kjøpt et plagg etter UL når jeg har sett at alt er bra med den lille...ikke før! Men jeg er fristet, ja Vanskelig å la være
Lukkelukken og bebibror Skrevet 5. juni 2010 #3 Skrevet 5. juni 2010 Har ikke kjøpt noe enda, men ja, det er vanskelig å la være!
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 5. juni 2010 #4 Skrevet 5. juni 2010 Nei, vi har det meste av klær og utstyr fra jenta vår som ble født for 8 mnd siden, så vi trenger ikke så mye nytt. Noe selvsagt, men det kjøper vi senere. Hvis det blir en gutt, så må vi selvsagt kjøpe mer klær, for vi har litt for mye i rosa. men nyfødtplaggene vi har er ganske nøytrale, så ikke noe stress. Sist begynte vi å handle da jeg var omtrent 6 mnd på vei.
Lukkelukken og bebibror Skrevet 5. juni 2010 #5 Skrevet 5. juni 2010 Ja, jeg også begynte å handle for fullt rundt da. De første plaggene kjøpte jeg etter jeg kom fra UL
Rime Skrevet 5. juni 2010 #6 Skrevet 5. juni 2010 Vi har faktisk kjøpt bilsete, for det var et sånt utrolig bra tilbud på butikken. Vi tenker litt sånn at det er greit å kjøpe litt etter litt, for det er jo tross alt en del man trenger og en del er ganske så dyrt. Men klær og sånt kommer jeg til å vente en god stund med ennå!
Gjest Skrevet 5. juni 2010 #7 Skrevet 5. juni 2010 Fikk en mail fra ikea om tilbud på sprinkelseng til 295 kr! Har så utrolig lyst å kjøpe den, men er bare 6+2 så synes det er tidlig....
Junifrue Skrevet 5. juni 2010 Forfatter #8 Skrevet 5. juni 2010 Ja, ikke sant det er vanskelig? Det er noen som selger drømmevogna mi på finn kjempebillig og rett i nærheten her, har innmari lyst å kjøpe:)
AO3 Skrevet 6. juni 2010 #9 Skrevet 6. juni 2010 Vi har masse klær og utstyr etter førstemann, men jeg har kjøpt inn en god del nyfødt-tøybleier, for det har vi ikke fra før... (Vi begynte med TB på førstemann først da han var nesten året.)
Gjest Skrevet 6. juni 2010 #10 Skrevet 6. juni 2010 Jeg har handlet inn et par klesplagg som var utrolig søte Også har vi også sett tilbudet på sprinkelsengen på Ikea som det blir tilbud på, den er fin og veldig billig, så skal nok slå til på den. Har også tittet på noen obaby produkter på bambina (ikke noen store greier da), som jeg har lyst til å bestille etter hvert. Er 11+3 i dag så ser ikke det store problemet med å handle det inn når vi likevel skal fortelle det til "verden" om få dager. Må jo kose seg litt gjennom hele svangerskapet? Ser ikke helt poenget med å vente til slutten av neste trimester før man kan falle for fristelsen for noe fint/ noe på tilbud. Kan ikke bare gå å tenke på at det kan gå galt heller...
bokblomst Skrevet 6. juni 2010 #11 Skrevet 6. juni 2010 Jeg har lyst, men skal skal holde meg en stund til! Det er så dumt å ha masse klær og utstyr liggende hjemme, hvis og om at og men jeg skulle miste! Men hvis jeg ser en veeeldig søt body eller noe, slår jeg kanskje til
Gjest Skrevet 7. juni 2010 #12 Skrevet 7. juni 2010 Vi har alt av utstyr etter han vi har fra før, så det blir ingen stor handlerunde denne gangen... Men jeg gleder meg til å begynne å handle noen små plagg. Selv om mye kan arves etter storebror så e det jo hyggelig med noe helt nytt til den lille også Men jeg syns det er altfor tidlig å handle noe enda, det blir tidligst etter uke 20
pingu med desemberbaby i magen Skrevet 7. juni 2010 #13 Skrevet 7. juni 2010 Jeg har kjøpt to elastiske bæresjel, men det er det eneste. Holdt på å kjøpe vogn for noen uker siden men fant ut at det var for dumt å kjøpe det så tidlig... Er 12 uker nå
mamma til blå -08 og rosa -11 Skrevet 7. juni 2010 #14 Skrevet 7. juni 2010 Meg80, tror vi fikk baby noenlunde på likt forrige gang..?? Det var jo litt artig..! Har du en liten en på ca 20 mnd?
Ann-Kristin og William Skrevet 8. juni 2010 #15 Skrevet 8. juni 2010 Har også kjøpt et bæresjal, + en sånn fleecedress, ull body og 2 pysjamaser Klarte ikke å la vær! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå