Gjest Skrevet 5. juni 2010 #1 Skrevet 5. juni 2010 På onsdag var jeg 1 cm, torsdag var jeg 2 cm. Og i dag etter at hun var for rolig og måtte sjekkes, så har tappen trukket seg opp igjen og de kunne ikke kjenne noen åpning. Og jeg som var så fin og moden. Skal det virkelig være mulig å modnes og åpnes, for så å stenge helt igjen? Ble så forfjamset at jeg ikke fikk spurt de. Bare satt og nikket og fikk ikke med meg en meter
Øst Skrevet 5. juni 2010 #2 Skrevet 5. juni 2010 Jøss det har jeg aldri hørt om før. Jeg var 1,5 cm på tirsdag og sitter her fortsatt så jeg vet ikke hvor fort det går. Kjedelig hvis det skal være mulig at det går tilbake igjen.
Gjest Skrevet 5. juni 2010 #3 Skrevet 5. juni 2010 Uff ja, ble skikkelig skuffa. Trodde heller ikke det var mulig. Skjønt de kan ha tatt feil. Ble en skikkelig drittdag nå...
Øst Skrevet 5. juni 2010 #4 Skrevet 5. juni 2010 Jeg skjønner hvordan du har det, merker at humøret blir påvirket av å vente. Jeg har ikke termin før om 2 dager men har hatt mange kynnere, smerter og lite søvn i flere dager men det er ikke såpass at jeg kan dra på sykehus. Så her er jeg, har vasket hus, gått tur og prøver å slappe av innimellom men da jeg bor 2 timer unna sykehus og jordmor har sluttet så vet jeg ikke om det har skjedd noe mer.
Gjest Skrevet 5. juni 2010 #5 Skrevet 5. juni 2010 det skal da ikke være mulig... Kan det være at de som sjekket i dag er litt uerfaren eller ikke fikk kjent ordentlig? Skikkelig nedtur da. Uff, føler med deg. Håper de tok feil i dag..
Gjest Skrevet 5. juni 2010 #6 Skrevet 5. juni 2010 takk jenter, skal jo ingenting før humøret veltes om dagen. Håper vi alle slipper å vente i frustrasjon. Kan være de tok feil ja, men var på sykehuset da.....de sleit hvertfall med å nå tappen og det skjedde ikke sist. Men kanskje det hele er fint igjen på tirsdag.
To tette og ei badehette Skrevet 6. juni 2010 #7 Skrevet 6. juni 2010 Det er fullt mulig det, ja. At kroppen ombestemmer seg på et så tidlig stadie, liksom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå