Gå til innhold

Tror jeg hadde en kjempekynner inatt!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt våkna jeg og hadde driiiiitvondt i magen og lysken og alle plasser. Trodde jeg skulle føde rett og slett! Har ikke hatt noe kynnere, ikke som jeg har tenkt at "dette må være en kynner".

Men jeg sovna rett etterpå, likevel tanker på at jeg kom til å føde..... Men det var skikkelig vondt!

Lillejenta har vært rolig idag, det bekymrer meg litt, men hun har hatt dager innimellom hvor hun ikke gjør noe av seg. Lurer på om jeg skal ringe føden om jeg ikke kjenner mere etter lørdagsgodteriene....

Men tror dere som plages med kynnere at det var det? Vanskelig å beskrive hvordan det var, siden jeg var så trøtt.... Men jævli vond var den....

Hadde sex for første gang på over en måned igår, så lurer på om det kunne være derfor.......... Sexlysten er død i heimen, jeg har mista totalt lysten for lenge siden......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som kan hjelpe?

Skrevet

hm, er ikke ekspert på området, men kynnere skal vel ikke gjøre så vondt. Jeg har og våknet ved et par anledninger og hatt VONDT i mage/rygg osv. Men det har ikke gjentatt seg. Ikke godt å vite hva det kan være, noe som kommer i klem, magekramper el.

Skrevet

Det første som slår meg utifra den siste setningen din, er at livmoren din har "reagert" på orgasmen (?) Det er nok helt normalt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...