Gjest Siklerotte Skrevet 5. juni 2010 #1 Skrevet 5. juni 2010 Noen som har lest? Er den verdt timene i solen? Er fortsatt ikke overbevist, og vurderer egentlig å la den vike for en annen bok. Men kanskje jeg tar veldig feil.
Gjest Skrevet 5. juni 2010 #2 Skrevet 5. juni 2010 Enhver Blindernbaserte roman er verdt timene i solen. Har allerede møtt et knippe mennesker som leser den i Frognerparken om dagen! Så bare du ikke ligger henslengt der, så går det helt fint!
Gjest sug lut Skrevet 5. juni 2010 #4 Skrevet 5. juni 2010 Er det bare snakk om å ha noe i solen, er den grei. Men har du noe annet ville jeg gått for det. Jeg syntes den var langt dummere enn antatt.
Store My Skrevet 5. juni 2010 #5 Skrevet 5. juni 2010 Grei, den. Personlig ville jeg lest romanene til Sofi Oksanen isteden (om jeg ikke allerede hadde lest dem da - sukk...)
Gjest Siklerotte Skrevet 5. juni 2010 #6 Skrevet 5. juni 2010 Vet ikke helt hva jeg mener, men jeg synes ikke den er så "ustyrtelig morsom" som det står på forsiden, akkurat. Nå har jeg lest så langt at jeg ikke kan gi den opp, men føler samtidig at jeg heller skulle ha latt Lindell vunnet - Mørkemannen. Ja, jeg liker krim. Kommer tilbake med min egen vurdering av boken når den er fullført, som sikkert blir i solen i morgen (og da ikke i Frognerparken, nei!).
Gjest Siklerotte Skrevet 5. juni 2010 #7 Skrevet 5. juni 2010 Sofi Oksanen skal sjekkes ut, det virket interessant nok. Men det er jo ikke tilgjengelig akkurat nå.
Store My Skrevet 5. juni 2010 #8 Skrevet 5. juni 2010 Den er ganske morsom om man jobber innenfor Akademia (som jeg gjør), men da er den mer sånn "humremorsom" fordi man kjenner igjen ulike "typer" og verdensfjerne intriger ;-) Let opp Oksanen du, eller en annen finsk forfatter, Arto Paasilinna. Han har en bok som heter "Kollektivt selvmord" og som faktisk ER ustyrtelig morsom (dessuten får du kjøpt den som billig pocketbok :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå