Gå til innhold

Renhlod av ubehandlet tregulv


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som har tips til hvordan det bør vaskes?

Jeg bruker jif mopp,grønnsåpe og salmiakk i vannet men gulvet blir ikke rent. Ser det blir mørkere og mørkere hver uke. Jeg innser at det må skures med børste for å bli lyst igjen,men håper noen har tips slik at jeg ikke må skure for alltid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klaska vist fingrene litt fort i tastaturet der ja.

Renhold mener jeg:-D

Skrevet

Når du har brukt grønnsåpe på et ubehandlet tregulv, så regnes det ikke som ubehandlet lenger, mener jeg å ha lest i et interiørblad.

Skrevet

Jeg har tidligere "satt inn gulv" med grønnsåpe,og det foregår på ett litt annet vis:-D

Men uansett så er ikke gulvet hverken lakket eller oljet så det blir fottråkk på det, en vanndråpe sølt setter flekker ol.

Jeg kommer nok på sikt til å behandle det med noe,men foreløpig er jeg på jakt etter vasketips:D

Skrevet

Jeg har en venninne som driver firma som restaurerer, legger og renser tregulv. Hun sier at man absolutt ikke skal bruke grønnsåpe på ubehandlede tregulv, men kjøpe spesialvaskemidler.

Skrevet

Hmm,har du noen link eller ide om hvor jeg får tak i spesialvaskemidler?

Antar de ikke er for salg på Rimi liksom:-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...