Gå til innhold

Et innlegg til om unge barnevakter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt at dattera på 12 og tantejenta til mannen på 15 skal passe de to minste på 1 og 5 år i kveld. Innebærer også legging. Veldig fornuftige jenter begge to, og vært mye sammen med ungene (naboer). Men, lurer jo litt på det... vi er et kvarter unna med bil.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går sikkert helt fint! Jeg satt jevnlig barnevakt på kvelden fra jeg var 12, og når dere i tillegg er så nære så er det jo ikke noe problem å svippe hjem om det skjer noe.

Skrevet

Det er jo litt annerledes med en 15 åring, enn en 11 åring. Dessuten er de to. Legginga kan nok bli litt av et sirkus he he he

Skrevet

Legginga var sirkus også da jeg som 20 åring skulle legge min 4 år gamle bror:) Han var trygg hele tiden likevel. Det går kjempefint, vis dem litt tilltt:)

Skrevet

Hehe, ja 15 år så er de jo store! Rett i det! Tror hennes kjæreste også blir med, og det setter 5 åringen pris på - han er det stor stas med! tror egentlig de skal få til leggingen - dattera her er en meget konsekvent og bestemt frøken - og gjør nok akkurat som vi pleier! Dette går nok bra - jeg hadde nok vært like "nervøs" uansett hvem sok skulle vært her, minsten har nok hatt mye tid med mor og far ja... tror faktisk det går bedre slik sett med jentene enn besteforeldre som han ikke ser så ofte!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...