Yngvil Skrevet 5. juni 2010 #1 Skrevet 5. juni 2010 Jeg våknet opp i dag og var småuggen, har spydd 2 ganger i formiddag. I tillegg har jeg en helt sinnsyk hodepine i dag. Er på ferie hos mamma, hun jobber i helsevesenet og hadde noen sånne urinprøvesticks liggende. Fikk mellom +1 og +2, mest mot +1 på urinen min. Bør jeg ringe legevakten eller føden for å høre om det er noe å bekymre seg for? Eller er det like greit å vente til jordmorkontroll på tirsdag? Jeg har ikke noe lyst å ringe å fremstå småhysterisk skjønner dere, og helsekortet mitt ligger igjen i Oslo 4 timer unna..
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 5. juni 2010 #3 Skrevet 5. juni 2010 da jeg var på svangerskapskurs fikk vi beskjed om og ringe sykehuset samme hva.. for legevakta har ikke så mye peil på dette området
Yngvil Skrevet 5. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2010 Takk for tips. Lurer egentlig mest på om jeg bør avvente eller om jeg skal ta en telefon til føden?
T#3 Skrevet 5. juni 2010 #5 Skrevet 5. juni 2010 Føden ja. Så kan de evn., henvise deg videre. God bedring!
Yngvil Skrevet 5. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 5. juni 2010 Da tok jeg en telefon til føden, og de ville jeg skulle komme inn så de kunne sjekke blodtrykket mitt.. Forhåpentligvis er det fint.
FruBoger fødeklar Skrevet 5. juni 2010 #8 Skrevet 5. juni 2010 du tilhører føden, legevakta skal du ikke ringe. Sjeldent de har folk som er "spesialister" på svangerskap og sånt der, bedre å ringe føden å snakke med jordmødrene/legene der Hvis de mener at du bare trenger å sjekke blodtrykket kan de be deg reise til legevakta, men må noe gjøres blir du jo sendt til sykehuset uansett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå