Gjest Sauen og ungene Skrevet 5. juni 2010 #1 Skrevet 5. juni 2010 Trenger inspirasjon til paifyll =) Gjerne noe uten egg, eller noe som ikke gir så mye omelettpreg :-)
frk Nilsen Skrevet 5. juni 2010 #2 Skrevet 5. juni 2010 Standard paifyll her i huset er Asparges, skinke og masse ost, gjerne vellagret sveitzer Bruker eggestand til denne 3 egg 3 dl fløtemelk parmesan salt & pepper tabasco eller cayennepepper Bruker å ha masse fyll, så eggestanden bare binder det hele sammen, blir ikke så mye omelettpreg da.
St.Sunniva Skrevet 5. juni 2010 #3 Skrevet 5. juni 2010 I tillegg til fløte/egge-blandingen bruker jeg stort sett: Broccoli Paprika Purre Ost og av kjøtt bruker jeg enten: bacon & skinke (kokt skinke skjært i biter) stekte kyllingbiter krydret med hvitløk Har stort sett også hvitløkspulver i fløte/egge-blandingen + ost på toppen
meg & to små vampyrer Skrevet 5. juni 2010 #4 Skrevet 5. juni 2010 Jeg tror spinat, bacon og fetaost er godt. Nam. Uten den vemmelige eggeblandingen da selvfølgelig.
CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 5. juni 2010 #5 Skrevet 5. juni 2010 Denne tacopaien har jeg iallefall fått mye skryt for:) 3-4 kylling fileter skjæres opp og stekes i panna. bland oppi to glass salsa (vi pleier ha medium) og to pakker philladelphia ost orginal. Ha dette oppå paibunnen og ha ost på toppen. Hender også vi har i minimais, paprika og løk. Supergod:)
Gjest Sauen og ungene Skrevet 5. juni 2010 #6 Skrevet 5. juni 2010 takk for tips :-) den tacopaien høres jo kjempegod ut da, skal prøves=)
Verdens tøffeste mamma Skrevet 5. juni 2010 #7 Skrevet 5. juni 2010 Rømme/majones Skinke Purre Egg ost på toppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå