Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #1 Skrevet 5. juni 2010 Lurer litt på hvor dere føler at grensa går. Jeg var på ferie sammen med kjæresten min i en uke. Da vi kom hjem viste det seg at han hadde sagt ja til at eksen hans kunne låne huset hans mens vi var bortreist (vi bor ikek sammen. Eksen er ikke norsk, og var på gjennomreise, og hadde lyst til å være noen dager i byen der vi bor). Jeg synes dette var rart, og veldig intimt. Vet ikke helt hva slags kontakt de har til vanlig, tror de sender en mail eller chatter i ny og ne, samt at de møttes til lunsj da hun var i byen i fjor. For meg ville det ha vært utenkelg å la eksen min bo i huset mitt, i alle fall uten å spørre kjæresten om han syntes det var ok. Hva synes dere? For kjæresten min er det så naturlig å omgås ekser at jeger redd for å si noe når jeg synes det går litt langt. Jeg er ikke sjalu, men føler det vel av og til litt respektløst.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #2 Skrevet 5. juni 2010 Jeg hadde ikke likt det, hadde også syntes at det var veldig intimt.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #3 Skrevet 5. juni 2010 Er ikke helt sikker på det... Er det slik at hun har bodd i huset tidligere? mens de var kjærester? Kanskje han da ser på huset som også litt hennes? Måtte nok ha satt meg bedre inn i deres situasjon for å kunne uttale meg.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #4 Skrevet 5. juni 2010 Å låne bort huset til eksen hadde jeg ikke sagt noe på. Jeg kunne godt gjort det samme og ser ingen problemer med det.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #5 Skrevet 5. juni 2010 Nei, hun har aldri bod i det huse, og de har aldri bodd sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå