Gå til innhold

Dere som kan litt om mat


Anbefalte innlegg

Skrevet

En jeg kjenne tipset meg om at man kan fylle en svin indrefile med ost og urter, surre bacon rundt og putte på grillen.

Men personen glemte å si hva slags ost og urter.

Noen som vet, eller har lyst til å komme med forslag?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Urter kan du ta i etter hva du liker. Regner med at du har en liten formening om hva som er godt :)

 

Nå som det er sommer syns jeg det er godt å fylle med kremost m krydder eller urter og gressløk. Fyller også innimellom med fetaost og soltørkede tomater. Da bruker jeg den fra Kybos.

Skrevet

Jeg har brukt helt vanlig baconost fra kavli.Funker den;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...