Musemor med tre søte små Skrevet 5. juni 2010 #1 Skrevet 5. juni 2010 En jeg kjenne tipset meg om at man kan fylle en svin indrefile med ost og urter, surre bacon rundt og putte på grillen. Men personen glemte å si hva slags ost og urter. Noen som vet, eller har lyst til å komme med forslag?
Hopptetussa90 Skrevet 5. juni 2010 #2 Skrevet 5. juni 2010 Urter kan du ta i etter hva du liker. Regner med at du har en liten formening om hva som er godt Nå som det er sommer syns jeg det er godt å fylle med kremost m krydder eller urter og gressløk. Fyller også innimellom med fetaost og soltørkede tomater. Da bruker jeg den fra Kybos.
ellen-propellen Skrevet 5. juni 2010 #3 Skrevet 5. juni 2010 Jeg har brukt helt vanlig baconost fra kavli.Funker den;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå