Gå til innhold

Råd mot hårtap!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei! Er i uke 10 og har mistet masse hår. Startet før jeg viste at jeg var gravid, men trodde d kom av stress. Har heldigvis endel å ta av, men setter pris på råd!!! Vet at mange forandrer "type" hår, men kun hørt at man mister hår etter fødselen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også i uke 10 og merker det samme!!!! Det er syyykt mye hår i sluket i dusjen etter at jeg har dusjet. Mister også mye ellers....som deg har jeg masse å ta av, men det er jo selvsagt begrenset hvor mye mer man kan miste før det synes liksom!!

 

Så vi er minst 2 stk som ønsker råd!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B-12 og sink kan være bra for håret! Men de hårsekkene som er død, ER DØD. Så det håret kommer til og falle av uansett!

Men B-vitamin og sink skal være bra :)

 

Lykke til dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B- vitamin er godt for håret, men man må regne med å miste litt hår i løpet av svangerskapet. Lurer på om det ikke er litt senere i svangerskapet at mange ofte får veldig fint og glansfullt hår -skyldes hormoner eller noe annet knyttet til graviditeten. Forrige gang jeg var gravid mista jeg mye hår, men det vokste ut igjen, og håret mitt har aldri vært fyldigere enn det ble ETTER svangerskapet! Heldig med den :) Uansett så sier mange at håret deres forandrer seg når man er gravid, noen får mørkere hår, mer fall i hået, mindre fall osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...