Gå til innhold

Stille i magen idag, og nedpress...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmmmm er merkbart stille i magen idag, vanligvis bruker Eskil å være turbo på morran... Men han beveger seg:) Når jeg trykker på magen så får jeg "svar", men ikke kraftige bevegelser som tidligere.

Også trykker det veldig nedover...føles som han skrur seg ned i bekkenet, magen har ikke "detti" ned, er snart i uke 35, andre som meg?

Blir jo litt bekymret da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde akkurat tenkt til å spørre om det samme...

jeg startet med modningsakupunktur på torsdag, er i uke 37. Nå er vesla kjempe rolig i magen og jeg kjenner også press nedover bekkenet. noen ganger føles det som man stikker en kniv der nede...

Kanskje det er normalt siden vi begge føler det sånn? men blir bekymret selv når hun er så rolig. Bør man ringe jordmor og høre?

Skrevet

tja ekke lett å vite, blir litt tullete av detta jeg... Selv når jeg drikker søtt eller spiser sjokolade som bruker å sette turboen igang så skjer det ikke mye...

Men bevegelse er det, heldigvis (ellers hadde jeg blitt gal av bekymring).

Men jeg kan huske det ble minder bevegelse etterhvert som terminen nærmet seg, mindre plass å bevege seg på, men det jeg stusser på er at det skjedde så plutselig i går var det FULL fart...

Noen som vet???? :)

Skrevet

Jeg har også hatt noen sånne dager der babyen har vært utrolig mye roligere og jeg har vært bekymra. Var til sjekk på føden for det i uke 34, men alt var ok :)

Det er nok helt normalt når babyen får mindre plass, og i tillegg har de som oss roligere dager innimellom. Så lenge det er bevegelse er det nok bare bra :) Men er dere veldig bekymret er det sikkert bedre å ta en tlf. å forhøre seg med føden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...