Gå til innhold

pedagogisk assistent-nki

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har tatt dette kurset? går man opp i lønn osv...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tatt dette kurset. Har akkurat levert inn siste innlevering og skal ha eksamen om to uker. Vet ikke dette med lønn da jeg ikke jobber innenfor dette. Men jeg syns det er veldig greit å ha dette på CV'n hvis jeg skulle søke jobb i barnehage eller småskolen.

Skrevet

hvorfor tok du kurset da, dersom du ikke jobber innenfor ddet?u vil søke jobb som det etter endt kurs kanskje?

er det mye lesing, stort pensum?

takker for svar:D

Skrevet

For å øke sjansen for å få jobb innenfor dette en gang. Og for å ha en del kunnskaper når jeg skal jobbe med barn. Selv syns jeg ikke noe særlig om barnehagepersonell som ikke har noe fagkunnskap. Barna er jo tross alt veldig mye i barnehagen og da vil jeg ha personell som vet hva de driver med. Såpass syns jeg man burde forlange - men det er jo ikke bestandig at virkeligheten er slik.

Er gravid nå så orker ikke å bytte jobb. Føler meg ikke som en attraktiv jobbsøker ;)

Det er tilsammen 12 innleveringer, så en del lesing blir det. Men syns ikke det er hverken vanskelig eller tungt, men ganske logisk.

Du bør kunne skrive bra, vurdere, drøfte, komme med egne tanker og erfaringer osv. Her føler jeg meg veldig stødig og har kun fått 5'ere og 6'ere. Ganske fornøyd med egen innsats.

Jeg begynte med dette kurset i januar og skal nå ta eksamen den 16. Eksamen holdes to ganger hvert år, så hvis du begynner nå så klarer du å bli ferdig til neste eksamen som holdes i desember.

Jeg kunne godt ha levert inn oppgavene mye tidligere så det er ikke sånn at jeg har jobbet effektivt med dette i et halvt år. Det har blitt litt sånn nå og da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...