Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #1 Skrevet 5. juni 2010 Der må foreldre og familie være veldig ivrige på å stemme. Han er jo ikke akkurat et godt eksempel på en Lanounge...
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #3 Skrevet 5. juni 2010 Hva er et godt eksempel på en Lano unge da? Jeg har tenkt å melde på min lille gutt, men jeg lurer på en ting..De barna som ble meldt på da konkurransen startet, har jo allerede fått mange stemmer, hvordan blir det rettferdig liksom? Er det ikke den ungen som får flest stemmer som vinner? Er sjansen større for å vinne hvis ungen bader? Eller har det ingenting å si?
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #4 Skrevet 5. juni 2010 Det skal visstnok ikke ha noe å si, men jeg tror det lønner seg med badebilde. Har tenkt det samme jeg også, at det ikke blir rettferdig, fristen for å legge ut bilder er jo om nesten to måneder?? Skjønner ikke noe jeg.. Men seriøst, se på han som leder, det ser jo ut som et bilde av et bilde. Her lukter det juks lang vei.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #5 Skrevet 5. juni 2010 Ehh...Det bilde som leder ser ut som et 80-talls klassefoto. Lukter muffins....
3småtroll♥ Skrevet 5. juni 2010 #9 Skrevet 5. juni 2010 http://lano.no/sortert/flest-stemmer#/bidrag/hagen-nord-trondelag Er jo bare tull det der da:) Blir ikke urettferdig med de stemmene, for i første runde (fylkesvinnere) er det en jury som kan bestemme best bilde i tilegg til bare stemmene. I neste runde derimot, går det kun på stemmer:)
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #10 Skrevet 5. juni 2010 det bildet der har blitt jukset frem ja. Oliver og Alicia synes jeg er de fineste bildene av dem som har flest stemmer. Nydelige sjarmtroll som bader :-)
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #11 Skrevet 5. juni 2010 Ja- Oliver har pene øyne! Conrad også! De passer også til lano-reklame om man skal tenke slik...
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #12 Skrevet 5. juni 2010 velvel, så er det bare hver unike stemme som teller da. og stemmene alene har ikke noe å si for om man vinner eller ikke. Det er også andre kriterier som skal tillegges.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå