Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #1 Skrevet 4. juni 2010 Når det gjelder hvor pen man er, altså. Jeg ser på meg selv som helt ordinær. Pen kanskje, men ikke noe spesielt. Likevel opplever jeg jevnlig å få komplimenter fra ukjente (edru som ikke edru), og jeg har aldri opplevd å bli avvist av en mann. Jeg får ofte høre at det er øynene mine/blikket mitt, og måten jeg ter meg på, som er "magneten", selv om jeg ikke kler meg slutty eller er løs på tråden. Hva mener dere om akkurat dette? Hvor mye har utstråling og sjarm egentlig å si?
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #2 Skrevet 4. juni 2010 MYE! nytter ikke å være pen hvis man har steinansikt, ikke gir av seg selv eller har en ufyselig personlighet. Da blir automatisk mindre attraktiv
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #3 Skrevet 4. juni 2010 Men kan en mindre pen person bli attraktiv kun basert på utstråling?
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #5 Skrevet 4. juni 2010 ja, klart det. Mannen min er kanskje ikke akkurat billedpen, men jeg falt for sjarmen og utstrålingen hans. Alltid smilende, blid og ser deg i øynene når han prater. Han er hyggelig med alle, og er på ingen måte en kjedelig person. Jeg falt for det, og dermed ble han straks mye kjekkere enn det jeg syns han var før jeg ble kjent med han. Det er mange mindre pene kjendiser, som har blitt kjent og som har fått folk til å syns det er attraktive nettopp pågrunn av utstråling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå