Gå til innhold

Har vi ikke alle lanounger da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har i alle fall jeg:)

Men hva er egentlig poenget med den konkurransen. Bare søteste unge med flest stemmer? Trodde litt av poenget var at det skulle være en reklame for produktet, og at der derfor var badebilder som var mest interessant. Tidligere lanounger har da vært barn i badet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NEI! jeg har ikke.. og synes heller ikke noe om det!!

Skrevet

Det er ikke bare stemmene som avgjør. Hvis du lese konkurransereglene så avgjør hver unike stemme en viss grad. Så hvis en og samme person stemmer hver dag fra samme IP-adresse blir den likevel bare regnet som en unik stemme. Altså det har ikke noe å si om du stemmer mange ganger. Stemmene alene har ikke alt å si. Bildet skal også kunne brukes til reklame for Lano og bildet må være av god kvalitet. Det står også at det IKKE trenger å være i bademiljø, men selv synes jeg det er rart med en lano-unge som sitter i vogna midt i en park liksom.

Så dessverre for de som sanker stemmer, så har det ikke alt å si. Er bildet dårlig, eller ikke egner seg som reklame for lano, så vil man neppe vinne.

Skrevet

Nei, jeg mente ikke at jeg har sendt inn bilder av barna, jeg synes heller ikke noe om slike konkurranser. Jeg mente at vi vel alle synes våre egne små er noen flotte lanounger der de sitter i badekaret. Jeg har i alle fall mange badebilder av mine barn, men sender de ikke inn til kåringer av den grunn. Då lig formulert av meg og skjønner godt du misforstod:)

Spørsmålet mitt var heller hva poenget med konkurransen er. Trodde lanoungen skulle være våt i det minste:)

HI!

Skrevet

Det er det som er poenget mitt. Trodde at konseptet var så velkjent at folk sendte inn badebilder, men jeg ser jo på sidene at det langt fra er tilfellet.

Bildet skal jo være reklame for en såpe!

Skrevet

Nei. Lano lukter dritt, mine barn lukter himmelsk. Aldri i verden om de skal brukes i reklame for et såpass dårlig produkt.

Skrevet

Jeg antar at det ikke trenger å være et badebilde fordi det uansett bare er ansiktet som ses på flaska. Hvis bildet er med for mye såpe, for langt bort, for nært, for vendt bort , for lyst, for mørkt, osv, vil det ikke være brukbart. Tidligere bilder har vært et ansikt på flaska ikke typiske badebilder, det er nok bare noen vi trur fordi det reklameres slik? Men dette er bare mine tanker.

Jeg såg et av bildene på konkurransen som et bilde av en unge ikledd en parkas med pelskant rundt. Helt fantastisk bilde egentlig og synes nesten det hadde vært genialt sånn reklamemessig. Bildet var et nærbilde av god kvalitet med en bedårende skjønn unge med glimtet i øyet og et søtt smil. Har stemt på det flere ganger, og er min favoritt så langt,( nest etter min egen da.).o)

Skrevet

Jamen jøss, de har vel mulighet til å fikse LITT på bildet de skal bruke? Det er ikke proffesjonelle fotografer som sender inn liksom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...