EtMirakel Skrevet 4. juni 2010 #1 Skrevet 4. juni 2010 Har noen fryktelig stikkesmerter og hatt mye vonde! murringer, ikke blødd ennå, men føler at noe er galt, er i uke 6..
ღMadame_mim ღ Skrevet 4. juni 2010 #2 Skrevet 4. juni 2010 hadde masse slikt i starten av svangerskapet jeg også. Var livredd for å gå på do å holdt meg så lenge som mulig. Var jo helt sikker på å få se blod hver gang jeg var på toalettet. En dag kom også det blodet jeg var så redd for. Hadde små blødninger i en døgn og den neste små blødninger med brunt blod. For de aller fleste går det bra, men for noen få er det dessverre en sa. For meg gikk det helt fint og datteren min på 2.5mnd er frisk og rask :-)
Trollmor til 2 Skrevet 5. juni 2010 #3 Skrevet 5. juni 2010 Hei! Da jeg ble gravid med datteren min, hadde jeg også kraftige murringer og stikkinger. Var 100 % sikker på at jeg skulle miste. Men det gikk bra! Jeg blødde ikke i det hele tatt og i dag er jeg mamma til ei frisk og oppegående jente på snart 2 år. Og jeg er så heldig at jeg er gravid igjen =) Denne gangen har jeg knapt hatt sånt ubehag enda, men jeg er ikke lengre enn 5+6 da. Skal krysse alt som krysses kan for deg og håper at det går bra! Klem
lifeline Skrevet 5. juni 2010 #4 Skrevet 5. juni 2010 håper at dette bare er livmoren din som vokser.Jeg har det slik ennå og har hatt det siden uke 6 krysser fingrene for at dette bare er livmoren som strekker seg. Så lenge der ikke kommer noe så er alt godt:)
Jente-i-juli2010 Skrevet 5. juni 2010 #5 Skrevet 5. juni 2010 Slik hadde jeg også det i begynnelsen.. stikkingen var bære livmoren som strakk seg. hadde mye mensmurringer og trodde jeg kjente blødninger hele tiden.. men her sitter jeg med bare dager igjen. Er altså ikke sikkert det kommer til å gå galt.. håper det går bra for deg og.. lykke til!
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 5. juni 2010 #6 Skrevet 5. juni 2010 Jeg hadde det også slikt, men er 1 dag over termin, så gikk bra her og
EtMirakel Skrevet 5. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 5. juni 2010 Vel, ikke hatt noe blødning ennå, har vondt ennå, men går litt avogpå nå, håper at alt holder seg fin, takker for svar alle sammen:)
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 5. juni 2010 #8 Skrevet 5. juni 2010 det går nok helt fint skal du se:) Mensmurringer og vondter er relativ vanlig, også så tidlig i svangerskapet:) bare vent til høsten kommer så sitter du nok der å venter på ultralyden:) Masse lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå