Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #1 Skrevet 4. juni 2010 Jeg skrev et innlegg tidligere om jeg skulle til England på byllup med typen og måtte sitte alene eventuelt... Ja, vi satt sammen, men vi så hverandre knapt hele kvelden, han løp rundt og var skikkelig stressa som forlover, eg ble kjent med mange nye og hadde det kjempekoselig.. HELT til... Jeg så ham på slutten av kvelden ha en dame sittende på kneet hans, og vi hadde begge drukket så jeg stormet over og sa at det var jævlig hyggelig og gjett om det ble drama... Han unnskyldet seg og sa han var full, og damen kom over og sa hun hadde type selv og unnskyldet seg osv osv.. Vi hadde det kjempefint til det skjedde liksom, synes det var så jævlig frekt gjort og får det ikke ut av hodet
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #3 Skrevet 4. juni 2010 For å være helt ærlig synes jeg han typen din virker litt dust.....ikke fortalte han at du (egentlig) skulle sitte alene hele kvelden, så flørter han med andre når han vet at du var engstelig for å føle deg alene. Takke meg til min snille mann...
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #4 Skrevet 4. juni 2010 Tulling, det satt en dame på kneet hans? Praktisk talt vaginalt samleie, oooh!
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #6 Skrevet 4. juni 2010 Satt en dame på kneet hans? Hva er problemet med det? Så lenge det ikke skjedde noe mer så ser jeg ikke på det som noe galt...
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #8 Skrevet 4. juni 2010 Jeg synes ikke det var så gale, men jeg hadde drukket og de jentene sm jeg var med synes det var heeeel forferdelig og praktisk talt oppmuntret meg til å bli rasende over det.. Jeg ble veldig skuffet...
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #9 Skrevet 4. juni 2010 Greit nok (selv om du burde få deg ryggrad nok til å ta ansvar for dine egen reaksjoner og ikke skylde på at de andre oppmuntret deg til ditt og datt), men du kunne vel holdt deg for god til å lage en tråd om det her inne, hvor du attpåtil refererer til den forrige (som også var helteit). Er du fjorten år eller?
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #11 Skrevet 5. juni 2010 Tror virkelig ikke dere damer skjønner problemet her!!!! Hun er i ett bryllup, hvor hun ikke kjenner andre enn typen sin, i utlandet! Hun ser ikke typen sin hele kvelden, og når hun endelig gjør det, så sitter han å FLØRTER med en annen kjerring? Hvordan ville du reagert? Er det alle her som syns det er greit? Noe i veien med dere? Tror jeg hadde flydd i flint! Ikke fordi det satt en på kneet hans, men fordi han faktisk ikke viste noe hensyn til deg i det hele tatt.. Du hadde jo også fortalt hvor mye du hadde gruet deg til dette, så gjør han noe sånt! Er så dumt å skylde på alkoholen.. helt på tryne!
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #12 Skrevet 5. juni 2010 Enig med 10.42. Det var fryktelig dårlig oppførsel av typen hennes. Ikke egentlig fordi han hadde en annen dame på fanget, men ut i fra konteksten (hun kjenner ingen, han vet at hun gruer seg) var det hensynsløs og respektløs oppførsel. Hvis man vet at kjæresten føler seg utilpass, s tar man ansvar for det. Umoden fyr.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #13 Skrevet 5. juni 2010 Virker som HI og typen fortjener hverandre. Fjortisforhold som jeg gir blanke i hvordan ender opp.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #14 Skrevet 5. juni 2010 GODE GUD !!! Jeg svarte deg i forrige tråd også... Jeg sa bl.a. "Pass deg, du KAN risikere å ha det gøy!!" Og som du så, så var det fullstendig bortkastet energi å lage så mye drama i forkant. En dame på typens kne ??? WTF ?? Er virkelig det noe å bry seg om ?? Har da sittet på maaaaaange knær jeg også, som ikke har vært min manns. Big deal!! Mannen min har også hatt en og annen dame på fanget (neida, ingen gnukking og kyssing etc.) uten at jeg har giddet å så mye som lee på øyelokket.. Man kjenner hverandre og stoler på hverandre! Syns rett og slett du er tåpelig !! Dramaqueen - jepp, det er DET du er !! GROW UP !!
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #15 Skrevet 5. juni 2010 Så moden som HI er så er det rart hun ikke sendte en av sine nye engelsek venniner bort til typen for å slå opp:-) Så kunne han sendt lapp tilbake til henne etterpå med "sorry, love u..."
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #16 Skrevet 5. juni 2010 Det er helt spinnvilt å lage drama av at det satt en dame på kneet til typen din. Du snakker om å drite seg ut. du lagde drama av ingenting, damen og kjæresten din må unnskylde og foklare seg. Du kan jo bare tenke deg selv hvor mange som lo av det tullet. VOKS OPP!
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #17 Skrevet 5. juni 2010 Huff, stakkars typen din som skulle vise frem dama fra Norge. Det var sikkert en stolt mann som reiste tilbake til Norge med "funnet" sitt...
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #18 Skrevet 5. juni 2010 Så du synes det er helt greit å flørte med andre når du vet at dama di har gruet seg til festen?
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #19 Skrevet 5. juni 2010 Å sitte på kneet er ikke flørting. HI er hysterisk.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #20 Skrevet 5. juni 2010 Det har INGENTING med at det satt noen på fanget ditt NEK! Mens hun sitter alene hele kvelden, uten noe kontakt med han, for han er for opptatt med forloveren.. Hvordan ville du reagert på det? Helsikkens sure fittetryner det er her.. Har ingenting med sjalusi eller fjortissfaktaer å gjøre!
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #21 Skrevet 5. juni 2010 Unnskyld meg, men er det virkelig normalt å sette seg på fanget til andre menn når man er i et forhold, og hvorfor det i tilfelle??! Forlklar meg hvorfor man ikke sitter ved siden av hverandre når man snakker sammen? Kom ikke her og si at dette ikke er flørting! Og flørting av fysisk karakter er faktisk å gå over grensen synes jeg. Nei, jeg er ikke snerpete! Nei, jeg er ikke sjalu! Ja, mannen min har frie tøyler ift å kose seg på fest, snakke med andre damer osv. Dette har å gjøre med respekt for partneren sin!
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #22 Skrevet 5. juni 2010 Signerer 12.12. Dette er en kontekstavhengig sak. Hadde ikke gjort noe dersom de var på fest med felles venner, men dette var en fest der hun ikke kjente noen. Den tiden han hadde "til overs" når han ikke gjorde sine plikter som forlover burde han i anstendighetens navn ha brukt på henne.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #23 Skrevet 5. juni 2010 Hva faen skulle tosken ha ei dame på fanget for? Eneste rette der ville vært å gi faen i å ha ei dame i fanget, eller å rett og slett ha deg der!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 5. juni 2010 #24 Skrevet 5. juni 2010 Det der er ikke noe jeg ville giddet å lage drama for, hvertfall. Og du er selv ansvarlig for din egen reaksjon. Når det er sagt mener jeg at om du ikke stoler eller er usikker på typen din, er det ikke sikkert forholdet er så mye å satse på uansett.
Cat.68 Skrevet 5. juni 2010 #25 Skrevet 5. juni 2010 Jeg synes dere dømmer Hi for hardt. Dette handler jo ikke om sjalusi eller at det satt en dame i fanget hans. Slik jeg ser det handler det om at isteden for å bruke oppmerksomheten på dama han faktisk selv valgt å ta med seg, til et fremmed sted, med bare fremmede mennesker; som han dessuten vet hun gruer seg til, så driter han i henne når han har muligheten til å være sammen med henne til fordel for noen annen. Det handler om respekt, eller heller mangelen på respekt for partneren sin. Det som var dumt her var vel at det ble laget drama av det, det fortjente ikke brudeparet synes jeg. Så du burde ha tatt det med ham når dere ble aleina, eller bitt ifra på en mer diskret måte. Men at du satte ned foten, synes jeg er helt greit, tidspunktet ble derimot helt feil. Uansett, Dette virker være en person med et stort EGO, og du må nok heller ta en funderere på om du vil orke et forhold med noen som setter seg selv først. For hvis han fortsetter slik fremover, trur jeg du enten må innfinne deg i at "slik er han", eller finne noen som passer deg bedre typemessig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå