Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #1 Skrevet 4. juni 2010 Igår var jeg og kjæresten min ute og spiste middag sammen, og det ble en del vin og cava, da jeg plutsleig spurte han om han ville gifte seg med meg.. han svarte faktisk nei, og sa jeg var full, og at han skulle fri til meg ikke meg, og at han skulle kjøpe ring og hele pakken.. Han sa også når han skulle fri til meg.. Vet ikke helt hva som gikk av meg, og nå røpet han når han skal fri til meg? skal det liskom være sånnt?
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #3 Skrevet 4. juni 2010 Han er vel redd for hva kompisene sier hvis det kommer ut at du fridde først. Nå har han jo sagt at han vil fri, ergo gifte seg og du har spurt....så det blir jo bare for dumt å vente på "hans romantiske frieri". Var ikke ditt frieri godt nok? Er ikke poenget å møte hverandre og gi og ta? Mulig jeg har misforstått, men hvis jeg hadde fått nei på et frieri hadde jeg blitt så skuffet at jeg hadde nok revurdert forholdet. Snakk om egoist.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #4 Skrevet 4. juni 2010 Huff... Jeg ble veldig skuffet, og han sa bare at jeg gjorde det ikke fodi jeg mente det, og det var midt på gaten og ikke ordentlig liksom.. Og jeg vr full og det gjaldt ikke da.. Så er han en engelskmann, så det har litt å si også.. Blir bare dumt å vente på hans "frieri" nå.. Ble skuffet, sur og jeg vet ikke hva jeg skal tenke / gjøre nå..
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #5 Skrevet 4. juni 2010 Hvis dere er enige om at dere skal gifte dere så dropp frieriet...det blir bare for dumt nå. Gå ut å kjøp ring sammen og avslutt med en fin middag hvor dere setter på hver sin ring, da blir det høytidelig og koselig uten et "falskt og planlagt frieri".
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #6 Skrevet 4. juni 2010 Jeg fridde tre ganger til kjæresten min før han sa ja. Vi har nå snart vært gift i 5 år. Han trodde heller ikke jeg mente alvor da jeg fridde de første gangene.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #7 Skrevet 5. juni 2010 Hadde mannen vert full og bare plumpet ut av seg "skal vi gifte oss?" nei da hadde jeg også sett på det som fyllepreik og ikke frieri. La oss si det var du som hadde planlagt et skikkelig romantisk frieri, så plutselig plumpa det ut et giftespm i fylla fra kjæresten, hadde ikke du blitt litt skuffa da? Slapp av, vent til han spør deg, det betyr tydeligvis mye for han.
Villa Perlesukker Skrevet 5. juni 2010 #8 Skrevet 5. juni 2010 Dette ordner seg:) Gi han tid til etter sommeren. Har han ikke fridd da så tar du det opp. Jeg er sikker på dere gifter dere snart Dessuten har han jo sagt at han vil spørre deg ))))) Klem
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #9 Skrevet 5. juni 2010 Stakkars mann, han har sikkert sett for seg og planlagt korleis han skulle fri til deg, og så gjer du det skikkeleg uromantisk i fylla. Kan tenkjer meg han er minst like skuffa som du er. Men det var jo unødvendig av han å seie når han hadde tenkt å gjere det, då. Eg hadde hinta ein del til mannen min om at eg kunne tenkje meg å gifte meg, men vart likevel overraska og glad då han ein dag plutseleg slo til med frieri på svært så romantisk vis :-) Håpar du og får ei fin overrasking, for mannen har jo eigentleg sagt at han vil gifte seg med deg.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #10 Skrevet 5. juni 2010 Enig !! Du kan slutte og furte, og være glad for at du har en mann som vil fri på ordentlig. Frieri i England er ofte en litt "bigger deal" enn i Norge, så det var faktisk fjasete av deg å spør i fylla... Grow up!!
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #11 Skrevet 5. juni 2010 Tipper at han ikke er interessert i å gifte seg med deg og så slo han en plate for å unngå at du ble så alt for skuffet.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #12 Skrevet 5. juni 2010 blir ikke forundret om HI er samme dama som var i bryllup i England.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #13 Skrevet 5. juni 2010 Hvis det blir så mye drama og frem-og-tilbake pga frieriet, så lover det egentlig ikke så bra for selve ekteskapet, som faktisk er det som teller..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå