MammaJuli Skrevet 4. juni 2010 #1 Skrevet 4. juni 2010 Er det flere som sliter med kramper. Jeg sliter veldig med kramper i leggene om natten, våkner opp med kramper så tårene spruter. det er skikkelig vondt. Noen som har noe tips til meg.. Hørt at jeg kan ta magnesium.. men hjelper dette..????
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 4. juni 2010 #2 Skrevet 4. juni 2010 får det når jeg ligger i senga og strekker på meg au au au... shit vondt og vondt lenge etter på ja
Selma76 Skrevet 4. juni 2010 #3 Skrevet 4. juni 2010 Jeg var plaget med dette sist, men denne gangen tar jeg tilskudd av magnesium og kalsium. Har ikke noe plager om natten
MammaJuli Skrevet 4. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. juni 2010 Jeg hadde veldig kramper i natt, og har merket en stor klump i leggen i hele dag. au au au au.. Dette er ikke godt. Kan man ta flytende magnesium tilskudd?
bondeknøl Skrevet 4. juni 2010 #5 Skrevet 4. juni 2010 Magnesium hjelper meg hvertfall hatt en ordentlig krampe bare til nå, er i uke 38 Hadde litt fler, men begynte på magnesium senere da.
endelig en spire på vei.. Skrevet 5. juni 2010 #8 Skrevet 5. juni 2010 jeg hadde, men nå har samboeren massert leggen min hver kveld.. og jeg har ikke hatt det igjen.. skal kjøpe magnesium i dag, bare for å ha det
trudekua Skrevet 5. juni 2010 #9 Skrevet 5. juni 2010 denne magnesiumen som blir anbefalt, er det en vanlig apotek-vare?? isåfall så durer jeg avgårde til første og beste apotek, er DRITTLEI av å våkne hver natt av satans vonde leggkramper:(
Gjest Skrevet 5. juni 2010 #10 Skrevet 5. juni 2010 Magnesium/kalsium sammen sies å kunne hjelpe mot urolige ben. Men det skader nok ikke å prøve det mot leggkramper heller. Har de siste par netter hatt samme problem og har tenkt til å prøve det for å se om det blir bedre:)
Linchen Skrevet 5. juni 2010 #11 Skrevet 5. juni 2010 Kjøp magnesiusm ja!!! Jeg tar en pille morgen og en om kvelden. Om kvelden tar jeg også B6 - disse to virker godt sammen. Gull! Jeg bruker nå Bio-Magnesium fra helsekosten, men har også brukt magnesium fra apoteket.
Tredje drøm Skrevet 5. juni 2010 #12 Skrevet 5. juni 2010 Enig med mange av de over her; magnesium hjelper!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå